اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از هر دری...

آرام نیستم. یک چیزی در دلم واقعیت هرچه اتفاق خوب را انکار می‌کند. دیروز استاد طرحِ فوقِ‌ بداخلاقمان، این قدر از کارم تعریف کرد که نزدیک بود از آن‌وری قالب تهی کنم! می‌گفت کارم بهترین کار دانشگاه است. می‌گفت شاید برای اولین بار در همهٔ دوران تدریسش، امسال به یک نفر که من باشم، بیست بدهد! برای همسر که تعریف کردم، به قدری رضایت و خرسندی داشت که گفت خستگی کارش را از تنش در آوردم! پووووف. خودم ولی هیچ وقت راضی نمی‌شوم. خاله‌ و مادربزرگ و دایی و همه سفارش کیف پول داده‌اند، برادر بزرگم و مادرشوهر و خواهرشوهر سفارش کیف تبلت، همسر هم که یک کیف بزرگ اساسی می‌خواهد. هرکس می‌بیند از تمیزی کارم خوشش می‌آید. مادرم می گوید به خودت فشار نیاور، با این همه درس. من ولی هرکاری که می‌کنم، همه‌اش این احساس را دارم که هیچ کار مفیدی نکرده‌ام. حالم از خودم خراب است.

قبلاً گفته بودم تولد قمری‌ام با مبعث مصادف است، قرار است امروز بیاید به صرف تولدبازی! الکی الکی جدی شد... دلم یک غافلگیری حسابی می‌خواهد. دلم یک شعر عاشقانه می‌خواهد. دلم یک سفر دو نفری می‌خواهد. دلم می‌خواهد تمام شوند این روزها و ما رفته باشیم...

بانو (زن وبوسه)
۰۶ خرداد ۹۳ , ۰۸:۳۱
به آرامش و عطر تمیزی و فضای معجزه آسای خانه ی خودتان که برسید، حالت ناگهان خوب می شود. اینها فقط ریشه ی  اضظرابی دارد به نظرم، دوست قشنگم.
آفرین به تو مهندس معمارترین حنای دنیا.
نبودنم را ببخش، حواسم پرت بود... در حال خودم نبودم.
* تولدت مبارک.
مجید شفیعی
۰۶ خرداد ۹۳ , ۱۱:۰۳
سلام

ان کلام گهر بار اینجا مصداق تام داره

تولده عید شما مبارک

:)

@}----

کیک

شورینی

پفک

چیپس 

پاستیل



مریم
۰۶ خرداد ۹۳ , ۱۷:۰۵
تولدت قمریتون مبارک خانم معمار خوش سلیقه و خلاق و خوش دست و  شاگرد اول.خدا قوت واقعا .
ریشه این از خود راضی نبودنت رو کشف کند که زیادی خانه کند تو وجودت دردسر ساز خواهد شد.
خانه خودتان هم خواهید رفت با حال خوش با دل خوش با ذهن آرام.و آنوقت اینجا ازگلدانهایت از غذاهایت از بزمهایی که به پا میکنی از تجربه اولین مهمانداریت مینویسی و مینویسی.....
کاف
۰۷ خرداد ۹۳ , ۰۹:۱۵
باریکلا به تو که انقد فعالی دختر!  حالا منو بذارن یه جا بگن یه هفته اینجا بشین نه تکون میخورم و نه احساس عذاب وجدان میاد سراغم:)))) زیاد سخت نگیر بابا.از خودت راضی باش
تولدت خیلی خیلیییییییییییییییییی مبارک:)
سپینود
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۳:۱۶

تولد قمری تون مبارک ها باشه خانوم . امیدوارم که خوش گذشته باشه ! تولد بازی رو می گم !

نیوشا
۱۱ خرداد ۹۳ , ۰۷:۲۴
تولدت مبارک
این حس و حال به منم دست می ده به خیلی های دیگه حتی وقتی هم که بری زیر یه سقف دلت سفر دونفره می خواد .. شعر عاشقانه...
خوب می شی سخت نگیر...
اما عزیزم انقده از خودت انتظارات زیاد نداشته باش وقتی از کارت تعریف کردن لابد تعریفی بودی ... چرا خودتو اذیت می کنی.. کیف کن حال کن با اون تعریف ها
به نظر من تو شناختی که این مدت ازت دارم تو دختر شایسته ای هستی

پاسخ :

تو لطف داری عزیزم. شایستگی از خودتونه :* همسر میگه توقعم از خودم بالاس!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan