اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

آنچه گذشت...

حالم خوش نبود. می‌خواستم یک جوری جایش بیاورم! رفتیم رستوران. بعد من عین این آدم‌های سرگشتهٔ تازه از جزیره نجات پیدا کرده، از هر اسم تازه ای که در منو دیدم، یکی سفارش دادم! عذاب وجدان هم نداشتم! برخلاف همیشه‌ام که نگران جیب همسر بودم و حتی اصرار داشتم که برای دو نفرمان یک غذا سفارش بدهیم، این بار برای یک وعدهٔ هر دویمان که هیچ، برای شام شبمان هم سفارش دادم! همسر هم طفلکی فقط با خواسته‌هایم موافقت می‌کرد. بعد هم رفتیم کافه قنادی، آنجا هم از هرچه که دلم خواست، از همهٔ رنگ‌ها و طرحها و مزه‌ها چیزی سفارش دادم! این شد که تخلیهٔ روانی من، حسابی برای شوهر جان خرج برداشت، و ایشان از این آزمون صبر و متانت و دست و دلبازیشان در شرایط روحی خاص بنده سرافراز بیرون آمدند. هرچند اثرات حالات خُل وارانه‌ام هنوز هم باقی است و انشالله قرار شده، نفر دوم در آخر هفته این بقایا را هم از روح و روان ما پاکسازی بفرمایند. خداوند نگهدارش باشد این مرد خوب را.

بهنام عبدالهی
۰۷ خرداد ۹۳ , ۰۹:۳۰
سلام دوست عزیزم
من وبلاگی با نام عارفانه دارم که نوشته ها و داستان هایم را به اشتراک می گذارم.
به تازگی مطالبی با نام سخنی با خدا(الو خانه خداست) می نویسم و مطالعه و نظر دهی شما در باره این مطلب مرا خوشحال خواهد کرد.
سپینود
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۳:۱۷
خوب خدا رو شکر . من پست ها رو از پائین دارم می خونم !
بانو (زن و بوسه)
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۴:۱۶
آخیشششششششششش، حنا چقدر چسبید. :))))))
نوش جووووووووون

و البته آخر هفته بیشتر نوش جون! [چشمک]
haft hasht
۰۸ خرداد ۹۳ , ۲۰:۳۶
رژیم هم دارین؟ [خنده]

پاسخ :

نه هیچ وقت در زندگیم رژیم نداشتم مخصوصا وقتی دلم بهم فرمان میده!:))
مجید شفیعی
۱۰ خرداد ۹۳ , ۰۱:۱۲
الهی آمین
دلابانو
۱۰ خرداد ۹۳ , ۲۲:۱۹
دختر نزدیک عروسیه  نکن از این کارا! خوش هیکل بمون!!!!
شوخی بود بانو!!!!
نوش جونت این محبت ها! مستدام باشه الهی

کاف
۱۰ خرداد ۹۳ , ۲۳:۲۳
نوش جووونت:))) تا حالا چنین کاری نکردم تو زندگیم..یه بار باید امتحانش کنم
نیوشا
۱۱ خرداد ۹۳ , ۰۷:۲۱
خدای من با معده و تناسب اندامت نکن این کارو اون پولار و برو یه جا دیگه خرج کن خووووو مثلا لباس و ....
:) شوخی می کنم.. نوش جونتون
محسن تقی زاده
۱۵ خرداد ۹۳ , ۰۰:۴۵
بیچاره شوهر...
آناهیتا
۱۸ خرداد ۹۳ , ۲۲:۵۸
سلام حنا جون
وای واقعا گاهی وقتا سفارش غذاهای رنگارنگ و شیرینی های مختلف حال آدمو خوب میکنه.
دست همسری مهربان هم درد نکنه.

پاسخ :

:) سلام عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan