اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پنجره

داریم کم‌کم انتظاراتمان را در یک زندگی مشترک، در نشست‌های دو نفره، برای هم مطرح می‌کنیم. وضعیت بامزه‌ای است. یکی از انتظارات جالب آقای خانه این بود که من دختر مرتبی! باشم و وقتی باد شدید می‌آید(مثل همین باد و رگبارهای بهاری اخیر تهران)، رضایت بدهم که پنجره‌های خانه‌مان را ببندیم و از ورود گرد و غبار به داخل خودداری کنیم. که این مورد با مقاومت شدید بنده مواجه شد؛ چون اصولاً من علاقهٔ خیلی زیادی به درکِ مستقیم اتفاقاتِ آسمان دارم و بستن پنجره در حالی که برخلاف شرایط معمول، باد می‌وزد، یعنی محروم کردن من از یکی مهم‌ترین لذت‌های زندگی‌ام، و این خیلی نامردی ست. خلاصه که هی از آقا اصرار که فقط تا وقتی خاک بلند می‌شود، پنجره را ببندیم، باران که زد، باز کنیم؛ هی از من انکار و اشک و آه و فغان که این خیلی توقع بیجا و بی ذوقانه‌ای! است. 

سپینود
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۳:۱۸
مخالفت نکن دختر ! بعدش باید خودت همه جا رو گرد گیری کنی ها ! از ما گفتن !
بانو (زن و بوسه)
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۴:۱۹
ای جانم، اما حنا، چند ماه که از زندگی بگذرد و لجت که بگیرد از گردگیری مدام در این شهر خاک و دود (مثل خرمشهر شده! یکی باید بیاید تهران را آزاد کند)
خودت تصمیم می‌گیری حتی کانال کولر را هم ببندی که خاک ننشیند روی تلویوزیون مشکی یا سرویس خواب قهوه‌ای‌‌ات!
هوووم

پاسخ :

احتمالاً الان چون مسئولیت گردگیری رو به عهده ندارم، انقد سرخوشم! گویا همسرم نباید نگران این موضوع باشه. به خودی خود حل میشه.



*****از کامنت همهٔ دوستان عزیزم در پست های اخیر ممنون.*****
پرنده مهاجر
۰۷ خرداد ۹۳ , ۲۳:۰۰

این خیلی کارِ خوبیه :))

اصن روانشناسام همینو پیشنهاد میدن....

اصن باس واسش یه دفترچه ام حتنی ساخت...

اخلاقایِ خاص همسر...علایق خاص...چیزهای خاصی که بدش می اید...والخ....

خوشبخت باشین :))

سینه سرخ
۰۸ خرداد ۹۳ , ۱۱:۰۷
عزیزم این جمله تو دوسن داشتم درک مستقیم اتفاقات آسمان 
طلبه امروزی
۰۸ خرداد ۹۳ , ۱۴:۲۳
سلام و درود
چرا به زنان اینقدر به صورت سهل انگارانه توجه می شود؟ مسئله زن بودن و اصالت زنانگی حتی امروزه در بین خود زنان هم غریب و دور افتاده است .
با مطلب «زن تابو است» بروز هستم . در این مطلب به دفاع از حقوق مساوی زنان در برابر مردان و به مسئله خرافه زدایی پیرامون اصالت زنانگی پرداختیم . خواندن این مطلب برای «زنان» مفید است .
+: بخش «چشمه های من» بروز شد، موضوع : «عدم تحریف تورات و انجیل».
+: اخبار : نظر حقیقی اسلام در روابط با ادیان دیگر از جمله بهائیان چیست؟
طلبه امروزی
۰۸ خرداد ۹۳ , ۱۵:۰۳
خداییش مردخانه تان راست میگه ... اصن درستش اینکه بده با نایلون و درزگیر هر سوراخ داخل خانه ای رو بگیره که حتی میکروب های تک سلولی هم وارد خونه نشن :)
تهران که آدم رو خفه می کنه :(
مجید شفیعی
۱۰ خرداد ۹۳ , ۰۱:۱۵
مهم حرف زدن در دوران عقده

مطلب و نتیجه ش مهم نیست

خوش باشین

:)


@}---
دلابانو
۱۰ خرداد ۹۳ , ۲۲:۲۳
چه خوب و عالی! به قول آقا شفیعی مهم اینه که با هم حرف می زنید! نتیجه ش مهم نیست!!!
همسر منم خیلی مرتبه و رو این موضوع حساس! ولی من همیشه لذت درس خوندنم به اینه که دورمو پر کنم از کتاب و برگه!!! حالاها همسر که تهرانه قشنگ لذت می برم از ریختن کتابام دوروبرم دم اومدنش تند تند جمع می کنم!!!!
ولی به زودی از این لذت محروم خواهم شد آیا؟؟؟(آیکن ناراحتی!)

پاسخ :

خب شاید مرتب بودنم یه لذت جدیدی باشه برامون!:)) نگرانش نباش.
کاف
۱۰ خرداد ۹۳ , ۲۳:۲۵
گردگیریش میوفته گردن خودت..از من گفتن بود
نیوشا
۱۱ خرداد ۹۳ , ۰۷:۲۰
راست می گه بنده خدا ارون که زد پنجره رو باز کن.. باد که میاد خودت برو بیرون و مخطبشون شو :)
متین غلامی
۲۵ خرداد ۹۳ , ۱۸:۱۶
آخرش چی شد؟ کی کوتاه اومد؟؟

پاسخ :

فک کنم جفتمون! اون پنجره رو باز می‌ذاره به هوای من، من می‌بندم به خاطر اون :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan