اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

تکیه‌گاه همیشه

در حین این طوفانِ سرخِ عجیب و غریب، برایم پیام می‌فرستاد تا حواسم را از دلگیری آسمان ملتهب پنجره‌ام پرت کند. مردها شانه‌های محکمی هستند، حتی از راه دور نقش حمایت‌گری‌شان را خوب ایفا می‌کنند. کلمه‌ها که از دهانشان بیرون می‌آید، همهٔ ترس‌ها در باد گم می‌شود. مرد من اما، شوخ طبعی‌اش همیشه نوازشگر است:‌ «اگه پنجره‌ها رو باز گذاشته باشی، الان یه خونه‌تکونی لازمه!» اشاره‌اش به صحبت چند روز پیشمان بود. من پنجره‌ها را بسته بودم. همهٔ پنجره‌ها را. این‌قدری دلتنگ هستم که انتظاراتش را هنوز بر زبانش نیامده، مستجاب کنم...


پ.ن:‌اینها را می‌نویسم برای روزی که این انتظار سر آمده باشد؛ نکند یادم برود قدرِ‌ با هم بودنمان را.


باروون
۱۲ خرداد ۹۳ , ۲۰:۱۹
همیشه نوشتنت رو ستایش میکنم دوسی
مونا
۱۲ خرداد ۹۳ , ۲۳:۴۹
حنایی من ی لحظه یاد خودم افتادم .خواسته های عزیز من هم مستجابه.انقدر گاهی میخوام سرشار بشم از وجودش اما شرایط جور نمیشه برای این سرشاری.اینجا و حرفات شبیه خونه ی دلم و حرفای منه.همه ی حرفهام این روزها ختم میشه ب عزیز قلبم.خدا حفظ کنه این  مایه های ارامش ما دخترکان عاشق رو.

پاسخ :

آخی عزیزم. قلبت همیشه سرشار باشه از این عشق:)
نیوشا
۱۳ خرداد ۹۳ , ۰۷:۴۱
خوب است که می نویسی
مریم
۱۳ خرداد ۹۳ , ۰۸:۲۶
یادتان نرود .خیلی بنویس که یادتان نرود  خیلی.
بانو (زن و بوسه)
۱۳ خرداد ۹۳ , ۰۸:۳۹
بنویس، اما می‌دانم اینقدر عاشقانه زندگی خواهید کرد که نیازی نیست، مرور کنی این‌ها.
بنویس چون قشنگ می‌نویسی، چون حس‌هایتان عالی است، اما می‌دانم فرداها اینقدر لذت در زندگی‌تان هست، که هی باید آن‌ها را بنویسی. وقت مرور نداری از بس عاشقید!
انشاءالله و چشم بد از شما دور
بانو (زن و بوسه)
۱۳ خرداد ۹۳ , ۰۸:۴۱
ولی می‌دونم از اون جمله‌ش قدر دلت ریخته، چقدر خوشت اومده.

مثل اون جمله مهرداد که هفته اول عقد بهم پیام داد که:
خانومم، بهت قول می‌دم هر روز با من چیزای جدید و تازه رو تجربه می‌کنی. بهت قول می‌دم...

اول که خانومم دلمو کشت!
دوم با هم بودن و تجربه‌های تازه‌ش
بعدشم قول دادنش، تعهدش...

حنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عشق کن با این دورانت، دوری و عشق خیلی قشنگه.

پاسخ :

:)
خانم. عاشق این حس تعلق و تملک و تعهدیم که این الفاظ به آدم میده! عشقم داره دردناک میشه دیگه...
جم
۱۳ خرداد ۹۳ , ۱۱:۰۰
سلام 
موفق باشید
.......
با(سمت تو)به روزم...
دردفروشی
painstore.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan