اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

جانم...

شده‌ام تبلور کلماتِ جان و عزیز. هیچ نگفته، قربان می‌روم. خواستنم را هر ساعت به دعایی ایمن می‌کنم. لاحول گویِ‌ مترو و خیابان شده‌ام. خدایم عالی‌ست. خدایم بی‌نظیر است. خدایم عشق است. خدایم بزرگ است و عجب توانای مطلقی است. من، تو را این‌گونه منطبق بر ظرائف وجودی‌ام از خدایم دارم. من، تو را این‌گونه مهربان و موقر و فهمیده، از خدایم دارم.

که چقدر دلتنگ توام، که چقدر لبریز اویم...


پ.ن: هرچند خوشم نمی‌آید، اما بهتر نیست نوشته‌ها رمز داشته باشند؟

باروون
۱۶ خرداد ۹۳ , ۱۵:۲۸
اقا مارمزی دوست نمیداریم ولی اگرمنطق حکم کند پذیراییم
خدا خودش انقد بزرگه که حدنداره محبتش
نیوشا
۱۷ خرداد ۹۳ , ۰۷:۲۲
نه جان دلم رمز چرا؟!
وقتی با نوشتن این کلمات این همه حس خوب سر صیحی به مخاطبت می دی.. چرا این موهبت رو با رمزی کردن بگیری ازشون؟!

امیدوارم همیشه این حس و حال ناب و تازه و خوب و خوش بماند که می ماند...
بانو (زن و بوسه)
۱۷ خرداد ۹۳ , ۱۱:۵۷
گاهی من هم به رمزی کردن و این‌ها فکر می‌کنم. اما وسوسه عمومی خوانده شدن، چیز دیگری است...

ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله.

پاسخ :

بانو کامنت خصوصی من به دستت رسید؟!
سینه سرخ
۱۸ خرداد ۹۳ , ۰۸:۳۱
رمزی نکن ! اونوقت ما دوست داریم از این همه نوشته زیبا لذت ببریم و در عین حال رومون نمیشه بگیم به من رمز بده اونوقت دلت نمیسوزه واسمون؟ 
کلا با این جمله که میشه بهم رمز بدی مشکل دارم ! نمیتونم بگمش 
عزیزم عاشقانه هات مستدام 
دوست دارم اینجارو

پاسخ :

اتفاقاً خودمم سختمه گفتن این جمله، ولی اگر احیاناً اینجا رسمی بشه، شما لازم نیست چیزی بگی، من خودم رمزو تقدیمت میکنم دوست عاشقم. :*
بانو (زن و بوسه)
۱۸ خرداد ۹۳ , ۰۸:۵۸
نه عزیزم، کامنتی به دستم نرسیده دوست قشنگم.

پاسخ :

دوباره برات فرستادم عزیزدلم. نمیدونم چرا بلاگفا بنای ناسازگاری گذاشته با من. اگه دریافتش کردی بهم خبر بده. :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan