اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

رنگ چشمهات

غافلگیر شدم! با شنیدن شعری که وقت سحر زیر گوشم خواند، وقتی هنوز پلک‌هایم را باز نکرده بودم. غافلگیر شدم با شنیدن بی‌ملاحظهٔ دوستت دارم... یادم نمی‌آید چه شعری بود و افسوس که با جستجوی کلید واژه‌هایی که در خاطرم مانده هم پیدایش نکردم ولی محتوایش این بود که هر روز یک جور دوستت دارم مثل رنگ چشمهای تو که هر ساعت تغییر می‌کنند.

* ۳ روز تعطیلی نیمهٔ خرداد عالی گذشت. جوری که اصلاً بلد نیستم آرامش و عشقی که از بودن دو نفره‌مان در کنار هم تجربه کردیم توصیف کنم. 
توکا
۱۷ خرداد ۹۳ , ۲۱:۴۶
عالیست

پاسخ :

:)
نیوشا
۱۸ خرداد ۹۳ , ۰۸:۲۵
ای جانم..
خوشی تان، عشقتان  مستدام

پاسخ :

مرسی نیوشای جان
سینه سرخ
۱۸ خرداد ۹۳ , ۰۸:۲۶
الهیییییییییییی 
:) 

پاسخ :

:)
بانو (زن و بوسه)
۱۸ خرداد ۹۳ , ۰۸:۵۹
چقدررررررررررررررررررررررررررر خوب که این همه با هم بودین!
خووووشالم برات. راستش به ما هم خییییییییییییییییییلی خوش گذشت.

پاسخ :

آآآآآخخخخ آره! بسیار عااااااالی بود. ولی حیف که زود تموم شد!
همیشه خوش باشین الهییییی!
سپینود
۱۸ خرداد ۹۳ , ۱۲:۲۰

عزیزم ....... چقدر عالی ! چه خوب ! وایییی

پاسخ :

:*
خاتون بانو
۱۸ خرداد ۹۳ , ۱۳:۵۰
سلام عروس خانم. خوندن اینجا منو خیلی یاد روزای عقدخودمون میندازه. شادو رها. امیدوارم سلامت و شاد باشی خانم

پاسخ :

آخی. مرسی. شمام همیشه خوشبخت باشین کنار هم.
باروون
۱۸ خرداد ۹۳ , ۲۳:۴۲
توصیف کن چشم قشنگه
دوست داریم دوسی

پاسخ :

چشم. سعیم رو میکنم :)
مونا
۱۹ خرداد ۹۳ , ۱۴:۵۸
تو ک چشمات خیلی قشنگه عه عه عه رنگ چشمات خیلی عجیبه عه عه عه!!!!! به من چه؟ تیترت خوانندم کرد!!!!

پاسخ :

:)) آره اتفاقاً هرچی سرچ میکردم این شعره میومد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan