اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

نحوهٔ بیان

همیشه گفته بودم که توان بچه‌دار شدن را حداقل تا ۷-۸ سال دیگر در خودم نمی‌بینم. اما گفتن این مورد با وجود توافقی که بینمان بود، با استقبال همسرم مواجه نمی‌شد. قبول می‌کرد ولی خوشش هم نمی‌آمد. شاید طرح هر ناتوانی و ضعفی از حوصله‌‌ٔ مردها خارج است. این بار که حرفش شد، گفتم: راستش دلم می‌خواهد لذت زندگی ۲ نفره‌مان را خیلی طولانی تجربه کنم. همان عشق و عاشقی اصلاً. کاری هم ندارم که به نظر تو خنده‌دار بیاید یا نه.

آقا قندی در دلش آب شد که نگو. دیدم که آشکارا کِیف کرد از این احساس نیاز عاشقانه‌ام!


پ.ن: این‌قدر این روزها، تبلیغات لج درآور بچه‌دار شدن فراوان از رسانه‌ها صورت می‌گیرد که می‌تواند این بحث استرس‌زا را همیشه برای ما تازه نگه دارد!


بهنام عبدالهی
۲۵ خرداد ۹۳ , ۱۷:۰۵
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
نازی ...
۲۵ خرداد ۹۳ , ۱۸:۱۲
این که آدم از کسی که دوستش داره یه بچه داشته باشه حس خیلی خوبی داره
مخصوصا اگه بچه ها رو هم دوست داشته باشی :))

پاسخ :

فعلاً که در مخیله‌م هم نمی‌گنجه! تا بعد...
سپینود
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۸:۳۵

خوب این حالت تو خیلی خیلی طبیعی هست عزیزم . فرصت زیاده . من خودم 4 سال بچه نخواستم و 11 روز بعد از پنجمین سالگرد ازدواجم دخترم به دنیا اومد .

این رو بگم موقعی برای بچه دار شدن اقدام کرده که واقعا می خواستمش با تمام وجود .... مطمئنا اگر سالهای اول یا حتی ماههای اول این اتفاق می افتاد که این حس رو نداشتم شاید ....

پاسخ :

بله، آدم باید واقعاً بخواد... فکر می‌کنم این خواستنه خیلی ازم دوره فعلاً
سینه سرخ
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۸:۴۷
منم سال اول ازدواجمون دوست داشتم چن سال بی بچه باشیم و کیف کنیم . الان خیلی دلم بچه میخواد اما بازم ته دلم دوست دارم دوتایی باشیم . آخه دوتایی کیفش بیشتره !بچه که بیاد همه چیز با اون تنظیم میشه . دوست هم ندارم بی توجه باشم به بچه . تا دلت بخواد من و همسرم دست و دلمون واسه بچه میلرزه ینی یه جا بچه باشه دیگه با بزرگترا کار نداریم ! یه دونه هم دوست ندارم من دلم 5 تا میخواد :))))

پاسخ :

ایشالا که خیلی زود به مراد دلتون برسین یاسی ترینم:*
مریم
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۹:۳۸
اصلا موافق دوست داشتن بچه به علت اینکه چیزی از کسی که دوستش داریم داشته باشیم  نیستم به هیچ عنوان در مغزم این  موضوع فرو نمیره .اما اگر دوست داری بچه حالا بعد 7 یا 8 سال .مواظب باش حوصله بچه داریت هنوز باقی مونده باشه.
این تبلیغاتپدر ما رو هم دراورده.یعنی سر هر کدومش من مواجه میشم با  تماس‌های والدین برا بچه داری:)

پاسخ :

واااای خدا! تا به ما رسیده آسمون تپیده! 
حالا جالبه همسرم هیچی نمی‌گه‌ها، خودم انقد استرس می‌گیرم بعد این تبلیغا، سر حرف رو باز می‌کنم :((
مجید شفیعی
۲۶ خرداد ۹۳ , ۱۵:۳۷
یه تجربه از کسی که 7 8 سال عاشقانه زندگی کرده

این عاشقانه ها رو بذارید برای بعد از اینکه بچه ها رفتن پی کارشون

زودی بچه دار شید

بچه مانع هیچ عشقولانه ای نیست

اگه سر جاش باشه و سالار نشه

:)

@}-----

پاسخ :

ایشالا زندگیتون همیشه عاشقانه باشه، چقد کیف می‌کنه همسرتون وقتی اعتراف رو از شما می‌شنوه:)

آخه آقای شفیعی، بعد رفتن بچه‌ها که آدم اینجوری شورانگیز نیس! 

بانو (زن و بوسه)
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۰:۵۰
آخ آخ، این لج‌درآر خیلی خوبه واسه این قضیه. به جای تبلیغ دارن ضد تبلیغ می‌کنن، یه کاری می‌کنن منی که تا قبل وقتی یه خانواده می‌دیدم که سه تا بچه دارن و کیف می‌کردم، الان همچی یه نمور مشمئز می‌شم از آدمایی که می‌خوان برن توو کار سومی! فکر می‌کنم این تبلیغ مسخره‌ها توو دام انداختتشون!
ناخودآگاهه‌ها!

پاسخ :

دقیقاً همین‌طوره! یه جور بدی کردن قضیه رو... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan