اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پاسخ‌های غیر مستقیم!

بهش می‌گم: نمی‌دونم کتونی بپوشم یا کفش قهوه‌ایمو(پاشنه بلنده)؟ آخه خیلی قراره بگردیم، پام اذیت می‌شه.

می‌گه: اگه پات اذیت شد، برمی‌گردیم، مرکز خرید که نزدیکه.

سپینود
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۸:۲۹

بله دیگه این یعنی زنانگی بیشتری می خوان از آدم !

پاسخ :

خیلی وقتا تعجب می‌کنم وقتی با خواسته‌هاش مواجه میشم؛ که غالباً هم به همین صورت غیر مستقیم مطرح میشه! زنانگی بیشتر و بیشتر، و جالب اینجاست که همسرم شخصیت فوق مردانه‌ای داره!
سینه سرخ
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۸:۵۵
چرا مردا از گشتن تو مرکز خریدا فرارین ؟!!
شوهر من خیلی خیلی او ترکوند تا عقد بودیم منو میبرد یه مغازه تندی خرید کنیم بیایم انگار عملیات اجرا میکردیم ! بعدا که دیگه اصلا نمیاد بکشمش نمیاد میگم بابا من میخوام مانتو بخرم علاوه بر انکه تو اتاق پرو لازمه یکی کمکم کنه دوست دارم تو نظر بدی بعدا نیارم خونه ایراد بگیری میگه نع ! با دوستات برو با مامانم برو با خواهرم برو ... یه بار نشست تو ماشین گفت برو بخر بیا :)))) در این حد !

پاسخ :

آره فرارین اکثراً! ولی چاره چیه دیگه؟ وقتی ما باهاشون فوتبال و اخبار می‌بینیم و شرط می‌بندیم!!! :)) اونام باید بیان با ما خرید و صبور باشن دیگه... :)
مریم
۲۶ خرداد ۹۳ , ۰۹:۳۵
خیلی عالی بود ، لبخند بزرگی بر لبمان نشاندی :))))))))))))))))))))))))))))9

پاسخ :

ای جان. همیشه لبت خندون:*
الهام
۲۶ خرداد ۹۳ , ۱۳:۵۴
خوبه که این خصوصیت رو زود شناختی من با وجود هجده سال با هم بودن گاهی تعجب میکنم 

پاسخ :

:)
خب حتماً خیلی چیزای دیگه هم هست که هنوز نشناختم! 
مجید شفیعی
۲۶ خرداد ۹۳ , ۱۵:۵۴
خب شما برات جالب بود این نظرش یا دوس داشتی به عهده ی خودت بذاره؟

و اگه بعهده ی خودت میذاشت چه میکردی؟

:)

@}----

پاسخ :

می‌دونین راستش خودمم دوس داشتم وقتی کنارش توی مرکز خرید راه میرم خیلی شیک و رسمی باشم، ولی از یه طرفم دلم نمی‌خواست که مثلاً وقتی پام درد گرفت و بهونه‌گیری کردم بگه خب می‌خواستی کفش راحت بپوشی! این شد که نظرخواهی کردم ازش. که خدا رو شکر خیلی کامل و کافی به مراد دلم رسیدم:) 

دوس دارم وقتی ازش سوال می‌کنم نظرش رو بهم بگه.
مجید شفیعی
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۰:۳۷
ممنون از پاسختون

یه خورده بی خودی نظر بدم P:

آخه مرکز خرید که مجلس نیست

من مطمئنم شما کفشای راحتی بسیار زیبایی غیر از کتونی هم داری که برای خرید با یه تیپ اسپرت بسیار هم مناسب تره

یه تجربه:

تو ماشین یه کفش راحت همیشه داشته باشیم زندگی رنگ بهتری پیدا میکنه

مرضیه خانوم من که هم کتونی داره تو ماشین هم کفش مجلسی

تو آمپاس نمی مونه ماه منیرم خلاصه


خوش باشید همیشه


پاسخ :

حالا نه اونقد مجلسی!:))
والا من توی هیچ کفشی راحت نیستم جز کتونی!

خدا مرضیه خانوم رو براتون نگه داره آقای شفیعی. همیشه خوش باشین.
بانو (زن و بوسه)
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۰:۴۷
چون خیلی مردونه‌س روحیاتش، نیاز به یک زنه خیلی زن داره.
چقدر آدما با هم فرق دارن و چقدر جالبه این تفاوتا... نحوه بیان کردنا...

راستی چیکار کنم آپ که می‌کنی مثل اونوقتا نفر اول باشم که می‌فهمم؟!
میام می‌بینم سه تا پست گذشته و من کامنتی ندادم! :(

اغلب روزا بهت سر می‌زنم اما یه روز که سرم شولوغ می‌شه یا سرم گرم می‌شه، میام می‌بینم ا؟! حنا نبشته و من ننبشتم!


پاسخ :

هان... تازه منم نمی‌فهمم!:( اون قابلیت بلاگفا رو اینجا نداره...

تند تند بیا :*
بانو (زن و بوسه)
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۰:۴۷
راستی امروز بلاگفا ادمین برای من باز نمی‌شه. می‌خوام بنویسم. نمی‌شه که!

پاسخ :

ای بابا! :( بد شد که...
بانو (زن و بوسه)
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۱:۳۶
این کامنت فقط برای درخواست دعوت‌نامه است و ارزش دیگری ندارد :)

پاسخ :

برات فرستادم عزیزم :*
بانو (زن و بوسه)
۲۷ خرداد ۹۳ , ۱۱:۵۹
راستی منم اگه با مهردادی بریم بیرون و یا کلا با ماشین خودمون، همه کفش‌‌های مورد نیاز یک خردادی رو برمی‌دارم. اولا مهرداد جون می‌گفت مگه کجا می‌خوایم بریم، می‌گفتم اینا قوت قلبمه :)
می‌گفت آخه مهمونی داریم میریم خونه مامان، می‌گفتم خوب شاید از اونجا خواستیم با هم بریم قیطریه بدمینتون بازی کنیم!
خلاصه استدلال‌هام الان پذیرفته شده‌ن خبببب!

پاسخ :

ای جااااانم. خردادی بانو
نازی ...
۲۷ خرداد ۹۳ , ۲۱:۳۲
آها!بوته! :) امروز یکی از توت فرنگیاشو خوردم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan