اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

رنگ‌ها

چند تای دیگر از محصولات جدیدم در ادامهٔ مطلب...

آخری، کیـ.ف تبلت است.


دلابانو
۰۳ تیر ۹۳ , ۲۲:۰۳
من تاحالا قرمزشو ندیده بودم!
چه ترکیب رنگ خوشگلیه این دومیه که گذاشتی!
دست مریزاد هنرمند

پاسخ :

سپاس بانو. سپاس. :)
مجید شفیعی
۰۴ تیر ۹۳ , ۰۸:۳۲
سلام
به قول سید حسن حسینی

شاعری محشر کرد
حاضران جمله به صحرای قیامت رفتند

محشر کردی حنا خانوم

:)

@}----

پاسخ :

خجالتم ندین بزرگوار :)
سینه سرخ
۰۴ تیر ۹۳ , ۰۹:۰۸
ای جانم 
چقد شما هنر مندی حنا خانووم 
چقد شیک و خوشگله . منم قرمزه رو میپسندم .

پاسخ :

ای بابا! ای بابا! شرم‌آگین شدم :)
قابلتونو نداره یاسی جانم
نیوشا
۰۴ تیر ۹۳ , ۰۹:۳۲
قرمزه رو خیلی دوست داشتم
می شه مبلغشون رو هم بذاری؟

پاسخ :

کیف پولها رو تا الان بین ۴۵ تا ۵۰ فروختم عزیزم. 
سینه سرخ
۰۴ تیر ۹۳ , ۰۹:۴۰
ای جانم شرم آگین :)))))
عزیزم :*

پاسخ :

خخخخ :*
سپینود
۰۴ تیر ۹۳ , ۱۱:۱۴

وای ماشاله به این گل دختر هنرمند .

من لنگه همین کیف چرم پول رو البته با رندگ و طرح دیگه ای پارسال از نقش جهان خریدم 50 تومان .

خیلی قشنگه کارهات . دستت درست .

پاسخ :

پس بنظر میاد قیمتام خیلی مناسبه! :)
مرسی دوستم مهربونم :*
سینه سرخ
۰۴ تیر ۹۳ , ۱۷:۳۲
حنا جونی کمرنگی امروز ! خوبی؟

پاسخ :

بلی. بلی. سرم شلوغ بود این چند روز :)
مریم
۰۴ تیر ۹۳ , ۲۰:۴۶
ما که راضی بودیم خدا هم راضی باشد:)))))

پاسخ :

قربون شما :)
بانو (زن وبوسه)
۰۵ تیر ۹۳ , ۰۶:۵۱
خانوم قیمتاتون با بازار خعلی متفاوته!
ما که رفتیم نمایشگاه صنایع دستی همین چند روز پیش این سایز کیف 60 به بالا بود، تازه اونجا بود که فهمیدم چقدر از اینا دوست دارم و داااایم یاد تو بودم دوست شاعر چرم کار نویسنده منتقد نقاش معمار ...... عاشق هنرمند من.

پاسخ :

اشکالی نداره عوضش دوخت محصولم هنوز تموم نشده، فروش می‌ره! هرچند یه مقدار زور داره بعد کلی زحمت. ولی اشکالی نداره. اصولاً در این جامعه شغل‌های کاذب خیلی پرسودتر از کارای تولیدیه :) 


من فدای شما دلی بانوی نازنینم. انشالله خیلی زود یه دونه خوشگلشو برا شما می‌دوزم و خدمتتون پست می‌کنم به پاس همهٔ مهربونیات... شاید اولین کارم بعد از اینکه رفتیم خونهٔ خودمون :)
باروون
۰۵ تیر ۹۳ , ۰۹:۳۸
خوش سلیقه که میگن تویی

پاسخ :

مخلص باروون خانوم
طلبه امروزی
۰۵ تیر ۹۳ , ۱۵:۱۱
سلام
چقد جالب :)
خیلی قشنگ شدن

پاسخ :

سلام. خیلی ممنون:)
یخ داغ
۰۵ تیر ۹۳ , ۱۶:۱۴

وای عزیزم چقدر هنرمندی تو ! چقدر عالی و باظرافته کارات :)

 

 

پاسخ :

مرسی یخ داغ جانم :*
پرنده مهاجر
۰۵ تیر ۹۳ , ۲۲:۳۶
کارت خوبه :)))[گل]موفق باشی...

پاسخ :

مرسی:)
بانو (زن و بوسه)
۰۷ تیر ۹۳ , ۰۷:۳۶
بعله دیگه، کافیه یه 5شنبه جمعه بخوره این وسط، دگیه ما از دیدن روی ماه نوشته‌های شما محرومیم تا...................... شاید شنبه!

خوشت باشه بچه! ویکند خوش گذشت حتما دیگه؟!

پاسخ :

:)))
بسیار باشکوه برگزار شد این آخر هفته بانو جان. جای شما خالی رفتیم باغچهٔ همسر اینا و بسی خوش گذروندیم. شکر خدااااا :)

ایشالا روزای همهٔ دوستای گلم به شادی
عروس آبان
۰۷ تیر ۹۳ , ۱۴:۵۷
خیلی خوشگلن دلم میخاد منم درست کنم و گمان میکنم که بتونم اما انقد کار نصفه دارم روم نمیشه یه کار جدید شروع کنم
واقعا عالین عالی:)

پاسخ :

بله حتما عروس جان. امیدوارم به زودی فرصتشو پیدا کنی. راستی جات در وبلاگستان خیلی خالی شده
... باکارا
۰۷ تیر ۹۳ , ۱۵:۵۱
خیلی شیکه !
هردوتاش خواستنی اند .
:)

پاسخ :

خیلی تشکر :)
سینه سرخ
۰۷ تیر ۹۳ , ۱۶:۳۵
مینگاریم ! در حال حس گرفتنیم ! هیسسسسسس
:)

پاسخ :

ای جااااااااااان :)
هیس می‌نماییم
نیکو
۰۷ تیر ۹۳ , ۲۲:۲۶
هنردستاتون عالیه:)

پاسخ :

مرسی عزیزم
نقطه چین
۱۰ تیر ۹۳ , ۰۴:۲۴
واقعا " زیباست
احسنت به این خلاقیت .

پاسخ :

خیلی ممنون :)
ناهید
۱۰ تیر ۹۳ , ۰۹:۴۸
سلااااااام خانم هنرمند!
منزل نو مبارک! :)
طاعاتتون قبول
و
شاد باشید!

پاسخ :

سلام ناهید جان.
خیلی خیلی خوش اومدی :*
قاسم صفایی نژاد
۰۲ خرداد ۹۶ , ۱۷:۰۹
چه هنرمندانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan