اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

باورم نیست

گاهی دلم می‌خواهد خودم را از همهٔ فکرها راحت کنم. حتی فکر تو. بعد بی آنکه نگران کسی یا چیزی باشم، چشم‌هایم را ببندم و تنها خودم را باور کنم؛ خودی که نه می‌بینم و نه می‌شنوم...

زندگی می بافم
۰۴ شهریور ۹۳ , ۲۱:۴۴
وقتی همه وجودت رو یه نفر -نفر دوم -تسخیر کرده باشه حتی اگه بخواهی به خودت هم فکر کنی و بی خیال اون باشی بازهم در فکر اونی .
مریم
۰۵ شهریور ۹۳ , ۰۸:۳۲
اولین بار که روی تخت خودم تو خونه خودم وسط کلی خرت و پرت خسته دراز کشیدم دوست داشتم فقط و فقط همون لحظه و خودم باشم.تنها.

آدم گاهی خیلی خسته میشه.و کسی چه میدونه شاید لازمه تا یک استراحت به خودش بده از همه فکرها و خیال ها و مشکلات.
نیوشا
۰۵ شهریور ۹۳ , ۰۸:۴۳
خوب لازمه گاهی این طور فکر کنی و اینطور باشی رها شی بای مدت کوتاهی از همه چیز...

حنا
۰۵ شهریور ۹۳ , ۰۸:۵۰
تجربه کردم..
قابل لمس..

مریم
۰۵ شهریور ۹۳ , ۰۹:۰۳
طبیعیه
خواستت منطقیه
مجید شفیعی
۰۵ شهریور ۹۳ , ۱۱:۵۱
ممممممممممممممممممممممممممممممممممم


لازمه گاهی
مهربانوت
۰۵ شهریور ۹۳ , ۱۳:۳۱
بنظرم این حال یکی از مهمترین لوازم بودنه...
کاف
۰۵ شهریور ۹۳ , ۱۳:۳۴
آخ آخ...منم به خدا
یخ داغ
۰۵ شهریور ۹۳ , ۱۷:۴۵
این طبیعی ترین نیاز آدمه ...  در بعضی اشخاص بیشتر و در بعضی کمتر..  گاهی شدت میگیره و گاهی هم خاموشه..  اما چیزی که مهمه اینه که کاش بشه به این نیاز جامه عمل پوشوند .. :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan