اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خشم فروخورده‌ام

شهروند مسئولی شده‌ام. از سرِ بی‌اعصابی به مغازه‌دارهایی که شلنگ آب را وسط پیاده‌روی جلوی دکانشان وِل داده‌اند، می‌پرم! عجب آدم خوبی هستم، وقتی حالم از همه چیز زندگی بد است! یارو می‌گوید آب چاه است. رو ترش می‌کنم که فرقی نمی‌کند، در هر صورت اشتباه است! من چه‌م شده است؟ من که عارم می‌آمد با مهندس‌های سر ساختمان دهان به دهان شوم، حالا به این مردک کریه حرف ناشنو چه دارم می‌گویم؟ خودم می‌دانم همه‌اش از بی‌اعصابی‌ست. از این اوضاع نابسامان زندگی. طرف چرا باید تمام ارتفاع چالهٔ آسانسور را یک‌سره سقوط کند و به همین سادگی بمیرد؟ چرا یک تکنسین تاسیسات، ایمنی حداقلی در ساختمان در حال ساخت ندارد؟ بی‌اعصابم. از اداهای مستاجرمان که هر بهانه‌ای می‌آورد برای اینکه بعد از ۵ سال هم از آپارتمان کوچک ما اسباب نکشد. بی‌اعصابم از خدای خوبی که عاشقش هستم، ولی شکر بزرگی‌اش، هرچه سنگ است برای پای لنگ است. به خدا چه مربوط. به آن یارو که آب را ول داده است چه مربوط؟ مملکت خشک است؟ یک‌هو یادشان افتاده؟ گذاشته‌اند آب سد کرج به سطح لجن‌زارش برسد، بعد یادشان بیفتد؟!

به من چه اصلاً که شیر آب را همیشه کم باز بگذارم و برای شستن هر ظرفی، هی باز و بسته‌اش کنم؟‌ اه. حوصله ندارم. حالم بد است. اصلاً همهٔ عالم مرا این‌طور ببینند که دلم برای یک دخترک ۱۲ ساله که عاشق پدرش بوده و مظلومانه بی‌پدر شده، خون است و ۵ روز است دارم در خودم هوار هوار می‌کنم. اصلاً همهٔ عالم مرا در اوج بی‌جنبگی‌ام ببینند و باورم کنند. حوصله ندارم. آب را ول ندهید وسط آسفالت خیابان لطفا. زنی که می‌گذرد مستعد است چشمانتان را از کاسه در بیاورد!

مجید شفیعی
۰۸ شهریور ۹۳ , ۱۲:۴۷
سلام

خدا قوت

.........................................................................

@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----@}-----

:)


یخ داغ
۰۸ شهریور ۹۳ , ۱۳:۰۵
بازم تسلیت میگم عزیزم.. خدا به خانواده اش صبر بده.. الهی آمین.. الهی خدا دلتو آروم کنه حنا ... تحمل کن عزیز دل من.. میگذره این روزهای آشفته.. به خودت زیاد فشار نیار عزیز.. عیبی نداره اگه پرخاشگری کردی یا اعصاب نداری.. زیاد سرکوبش نکن که اذیت بشی.. توی همین لحظه ی عزیز اذان برات دعا میکنم آروم شی عزیزم....

پاسخ :

مرسی عزیزم. :*
محجبه عینکی
۰۸ شهریور ۹۳ , ۱۴:۳۰
غم انگیز است یتیم شدن کودکی بر اثر سهل انگاری یک فرد بی درد...
نیوشا
۰۹ شهریور ۹۳ , ۰۷:۴۴
من فدای این زن مستعد بشم که می خواد چشم طرفی رو دربیاره...
من از آن طرف بی اعصابی افتاده ام و به بی خیالی رسیده ام!

ببین پستی و بلندی دارد زندگی به خاطر روزهای خوبش تحملش کن!

پاسخ :

خدا نکنه عزیزدلم:*

از اون ور افتادنش به نظر خوشایندتره...
مریم
۰۹ شهریور ۹۳ , ۰۸:۲۶
متاستف شدم حنا
میدونی حالم از خودم بهم میخوره وقتی واسه دردای جامعه ام فقط میتونم متاستف باشم.

پاسخ :

نگو اینطور
حنا
۰۹ شهریور ۹۳ , ۱۱:۰۵
سکوت میکنم...همین..
نسترنی که shamd0ni است :)
۰۹ شهریور ۹۳ , ۱۳:۳۷
این خوب است...اینکه خشم هست نه اما اینکه با آن شِهروند ِمغازه دار سر و کله می زنید سر باز گذاشتن شیر آب و شستن های ِ بی مورد جلوی ِ مغازه اش خوب است!این که بی تفاوت نیستید...این اتفاق خوبیست بآنو ;) :)
سپینود
۰۹ شهریور ۹۳ , ۱۴:۰۴
دلم از این همه غم انگیز بودن بعضی اوقات زندگی می ترکه حنا ! خود من چند مدته دلم خوش نیست . نیست ..... به زور دارم سعی می کنم سعی می کنم به خاطر بچه ام یکم خوش باشم . خدایا شکرت ولی خبر مرگ ما رو له می کنه ... داغون می کنه .... خبر جدایی ....

پاسخ :

:( ایشالا دلت شاد بشه عزیزم
زهرا.ن
۰۹ شهریور ۹۳ , ۲۳:۴۹
بابااااااااااااااااا    یا ابولفضل!
کاف
۱۰ شهریور ۹۳ , ۲۳:۲۱
منم حرص میخورمااااا..دیروز نزدیک بود با همسایه ی ساختمون کناری دعوام بشه. مردک شیر آبو باز گذاشته بود رفته بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan