اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

رانندگی

۱. هه هه. دوباره برگشتم به نوشتن در این خانه. همه‌اش هم از سر دلتنگی‌ست. یادتان باشد آن دو هفتهٔ مورد نظر، من و اینجا هفت پشت غریبه شده بودیم. من کارهای خانه را داشتم و همسرم را. آآآخ خدا. امان از این جنس بشر. امروز ۶ بار بیشتر به محل کارش زنگ زدم. از من بعید است. بطور معمول بیشتر از روزی یک بار تماس نمی‌گیرم. ابهت خاص خودم را در این زمینه دارم. می‌گذارم بیشتر او زنگ بزند. بیشتر او بپرسد چه خبر؟ کجا بودی؟ چه می‌کردی؟! امروز ۶ بار زنگ زدم و هر بار ۲-۳ دقیقه صدای عزیزش و شوخی‌های شیرینش را مزمزه کردم و دلتنگ‌تر شدم...

۲. در بیست و پنج سالگی تازه رفته‌ام سراغ رانندگی. تازه احساس نیاز کرده‌ام. و تازه این سؤال برایم پیش آمده که این چه وضعش است؟ درست برانید خب! من چطور با این هیکل که به اندازهٔ یک پراید صندوق‌دار بزرگ شده، و ۵۰ تا سرعت دارد، همهٔ شما را مواظبت کنم و تصادف نکنیم؟ شانس آوردید یک کلاچ و یک ترمز هم زیر پای مربی است! نه خدا وکیلی تجربهٔ بامزه‌ای ست. 

۳. شاید خبرهای خوشی در راه باشد. مدل پدیده‌ای! البته هنوز مشخص نیست. فقط اینکه شکرِ او. 

یخ داغ
۰۱ مهر ۹۳ , ۱۷:۵۹
آخ این مشکلو منم داشتم. همینکه چه جوری از همه شما مواظبت کنم تا به هم نخوریم :)))) آره تجربه ی خیلی شیرینی هستش.. مربی من که انقدر خانوم دوست داشتنی و مهربونی بود که همش دلم واسه اون ده روز کلاس عملی تنگ میشه :(

پاسخ :

مواظبت کنیم تا مواظبت شویم! شعار من در رانندگی :))
نیوشا
۰۲ مهر ۹۳ , ۰۷:۴۷
مشتاق شنیدن خبرهای خوشم...
مخصوصا اگر در مورد رفتنان زیر یک سقف باشد.... :)

منم باید یه دوره آموزشی بگیرم چون از 5 سال پیش یادم رفته رانندگی چیه!!!!!
5 سال پیش گواهینامه گرفتم اما ماشینی نبود که برونم حالا که ماشین خریدیم باید یه دوره آموزشی برم
اما خیلی ترس دارم از رانندگی!!!!! :(

پاسخ :

ایشالا که به زودی بتونم به عرضتون برسونم :)

نترس عزیزم. ماشینم که داری! برو شیر باش :))
مریم
۰۲ مهر ۹۳ , ۰۸:۲۰
وای خوش بحالت
ما که هنوز اندر خم پیچ یک کوچه موندیم...

پاسخ :

بابا تو که از من کوچولوتری!
حنا
۰۲ مهر ۹۳ , ۰۹:۰۱
بیاید همه با هم اقرار کنیم که..وقتی حالمان خوب است کمتر پست میگذاریم و وقتی حالمان گرفته...قلممان سرشار و پست هایمان افزون میشود
بیاید اقرار کنیم:-)

پاسخ :

من اقرار می‌کنم............................. 
رضوان حسنی
۰۲ مهر ۹۳ , ۱۳:۵۶
سلام 
با پوسته بسیار حرفه ای " وتر "برای بلاگ در خدمت شما هستیم .
امیدوارم مورد توجه قرار بگیره .
حتما سری به ما بزنید . 
سینه سرخ
۰۳ مهر ۹۳ , ۱۱:۱۶
بزار برای این پستت تو تصورات بامزه ام ازت کلی بخندم باشه؟

پاسخ :

بخند! وقتی میخندی میگم غصه رو بیخیالش :)
بنای با ثوات
۰۴ مهر ۹۳ , ۱۵:۵۴
من هوز امتحان شهریمو ندادم..یه ساله کارآموزیم تموم شده ولی ولش کردم..:(

پاسخ :

ااا؟ مگه میشه اینطوری؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan