اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

گوشی نو؛ آری یا نه؟

تصمیم دارم برای تولد همسرم گوشی تلفن همراه بگیرم. گوشی خودش از همین دکمه‌دارهای قدیمی‌ نوکیاست، در نتیجه همیشه یک گوشه افتاده، و اسباب در آوردن حرص من نیست. بعد دارم فکر می‌کنم پس چرا گوشی؟ چرا تاچ؟ چرا اندروید؟ چرا وایبر؟ چرا واتساپ؟ چرا من خودم را در چنین دردسری بیندازم؟! 

سکوت هایم
۰۶ مهر ۹۳ , ۱۸:۱۳
اتفاقا من واسه سالگرد ازدواجمون خریدم. هاوایی جی 500
ولی خوشبختانه از هیچ کدوم این نرم افزارای اجنبی استفاده نمی کنه و خوشش نمیاد :دی

پاسخ :

اوشون هم همیشه میگه که از این نرم‌افزارا خوشش نمیاد. ولی خب ریسکه دیگه!:)) من میگم یعنی مشمول قضیه خودم کردم که لعنت بر خودم باد نشم؟!
نیوشا
۰۷ مهر ۹۳ , ۰۷:۳۲
جسارت من رو باید ببخشی اما گوشی، هدیه گرونی نیست تو این اوضاع اقتصادی تو؟! آخه دانشجو هستی و درآمد ثابتی که نداری.....
بله اون ریسک هم هست اما با توجه به شناخت نسبی که از همسرت به وسیله گفته های خودت دارم ایشون در شخصیتش نیست که بخواد وقتش رو صرف استفاده بی رویه از این نرم افزارها کنه! اگه شرایط مالیش رو داری و فکر می کنی ایشون هم دوست داره گوشی مدل بالا داشته باشه خو این انتخاب می تونه هدیه خوبی باشه :)
سفر به مشهد هم خوبه ها.... مثلا بلیطش رو بگیری. البته این دردسر داره باید هماهنگ کنی و ایشون مرخصی بگیره و ... :(

پاسخ :

میخواستم از پس اندازم خرج کنم. ضمن اینکه مامانم اینا هم میخوان مشارکت کنن. راستش هیچ وقتم نگفته گوشی مدل بالا دوس داره. خودم فکر کردم شاید بد نباشه که گوشیش حسابیتر باشه... نمیدونم
سفرم که به قول خودت نیاز به هماهنگی داره...
مجید شفیعی
۰۷ مهر ۹۳ , ۰۸:۴۴
من بودم انگشتر میخریدم

چیزی که عمرا برای مردا خرید نمیشه و هدیه ندیدم بدن جز خودم به بابام که مممممم

زنده شد چشماش

به مردا انگشتر هدیه بدید

انگشتری که دوست دارید

انگشتری که دوست داره

@}------

:)


کی نظر منو خواست

والا

پاسخ :

شرف شمس قبلا گرفتم براش... اهل انگشتر و این حرفا نیست

ممنون
حنا
۰۷ مهر ۹۳ , ۰۹:۲۴
به یه چیز دیگه فکر کنی بد نیستB-)

پاسخ :

هوم؟ پیشنهادی داری؟
سینه سرخ
۰۷ مهر ۹۳ , ۱۱:۲۸
اگه نظر منو بپرسی خوب نیس . 
واقعا چرا کاری کنی که بعدا دردسر درس شه . 
در عین حال اعتقادم اینه که نباید احتمالات بد رو در نظر بگیری:)))

پاسخ :

آآآآخخخ آره. نمیشه احتمالات رو در نظر نگرفت. مرسی عزیزم
مریم
۰۸ مهر ۹۳ , ۱۴:۴۵
این نرم افزارا فقط وقت گیرند و هییییییییییییییییییییییییییییییییچ فایده ای ندارند یه ادکلن خوب بگیر
مینا
۰۸ مهر ۹۳ , ۱۸:۲۳
ولی اگه من بودم یا یه ساعت میخریدم  یا یه کمبرند فوق العاده شیک به همراه کراوات میخریدم 
 اینا هم تقریبا تو همون قیمت هستن 

پاسخ :

اینم پیشنهاد خوبیه. ممنون. بهش فکر میکنم
سپینود
۰۹ مهر ۹۳ , ۰۹:۰۲

اتفاقا همین دیروز همسر من یک گوشی خریده از همین مدل های همه چی دار و انلاین ! همه دیشب به اتفاق دخترک با گوشی سر و کله می زدند ! بعدش م می گه یکم باهاش ور برم می دمش به تو !

پاسخ :

حالا من فکر کردم خودش اگه خواست بخره، ولی من مرتکب این خبط نشم بهتره!
یخ داغ
۰۹ مهر ۹۳ , ۱۳:۰۳
من اگه جات بودم چیز دیگه ای می خریدم. ضمن اینکه ظاهرا همسرت خیلی هم مشتاق این گوشی ها نیستش. فکر کن ببین عاشق چیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan