اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پناهگاه یک معمار

اینکه من هر وقت غمگین می‌شوم بیشتر و بیشتر پناه می‌برم به معماری شهرها و کشورها، به کتاب‌های درسی‌ام، به تماشای خانه‌ها و ساختمان‌ها، به اهداف معمارانه‌ام، اینکه وقتی غمگینم، آغوشم می‌شود همین تخصصی که دارم و دوست دارمش، یعنی من تنهام؟ 

دارم تلاش می‌کنم برای کسی شدن، برای حرفی داشتن، برای چیزی به جا گذاشتن. وقتی آدم اینطور تلاش می‌کند، یعنی تنهاست؟ 

وقتی مداد را برمیدارم و خطوطم در امتداد هم شکل ساختمانی می‌شود بی روزن؛ بی‌در و بی‌پنجره، با حیاطی بزرگ در اندرون، یعنی من همهٔ راه‌ها را به درونم بسته‌ام؟ یعنی تنهام؟


نیوشا
۰۴ آبان ۹۳ , ۱۴:۱۵
حتی اگر نشانه ای از تنهایی باشد خیلی هم خوب است
اینکه از خودت چیزی به جای بگذاری.... اینکه این تخصص را داری که می توانی به واسطه اش یادگاری از خودت به جای بگذاری که نامی و نشانی از تو به جای بگذارد بسیار عالی است

پاسخ :

آرزوم اینه که یادگاری ارزشمند به جا بذارم...
مجید شفیعی
۰۴ آبان ۹۳ , ۱۵:۱۵
نه تنها چرا

یعنی خدا قصد داره یه چیز زیبا خلق کنه با علم و زیبایی شناسی تو و به دست تو

:)

پاسخ :

اتفاقا این روزها اساسا درگیر مفاهیم زیبایی شناسیم! جالب بود اشاره شما. و ممنونم برای این کامنت خوشایند
رویا
۰۵ آبان ۹۳ , ۰۷:۳۹
پستای شما رو که می خونم گاهی حس می کنم اون چیزایی رو که تو دلمه و به هر دلیلی نمی نویسم اینجا می تونم بخونم ...انگار حرف دل من رو تو یه قالب دیگه زدید....دقیقا مصداق اینکه می گن"آنچه از دل برآید بر دل نشیند" ....

پاسخ :

خدا میدونه که چقدر شاد شدم از خوندنت کامنت مهربونت. ممنون:)
دلم تنگه پرتقال من
۰۵ آبان ۹۳ , ۰۹:۱۶
نه فک کنم بیشتر یعنی شما یک معماری...اونم از نوع خوبش.

پاسخ :

خانوم شما خیلی خوبی. :)
بنای با ثوات
۰۵ آبان ۹۳ , ۰۹:۳۸
یعنی دنبال راهی هستین برای بهتر شدن.

پاسخ :

فرارم از غم بطور معمول توی این جهته. برا هرکی یه طوره...
http://bikhone.ir
۰۵ آبان ۹۳ , ۱۱:۵۲
با سلام
پرتال همه چی تمام " بی خونه ، خونه ای برای همه " افتتاح شد.
1- بخش اصلی سایت : مشاوره ، پرسش و پاسخ رایگان در هر زمینه ای به آدرس http://bikhone.ir/dwqa-questions
2- بخش خانه و خانواده ( زناشویی ، روانشناسی ، آشپزی ، مد و زیبایی ، خانه داری ، پزشکی و سلامت و ... )
3- بخش طنز و سرگرمی ( جوک و اس ام اس ، ترول ، شعر و داستان طنز ، بازی و معما و... )
4- بخش دانلودها و فناوری اطلاعات ( کلیپ ، آپدیت ها ، گیم ،‌بازی ،‌ موبایل ،‌کامپیوتر ، وبلاگ نویسی ، ابزار وبلاگ نویسی و... )
5- بخش سینما و موسیقی ( عکس هنرمندان ، تلویزیون ، بیوگرافی هنرمندان ، کلیپ ها و...)
6- بخش کتاب و ادبیات ( رمان ،‌ داستان کوتاه ، شعر ، قطعه ادبی ، معرفی کتاب ، مصاحبه ، کتاب های pdf و... )
7-بخش مذهبی ( مقالات ، قرآن و ادعیه ، اعیاد دینی ، ویژه نامه ها ، محرم ، رمضان و... )
8- بخش مقالات تخصصی ( فنی و مهندسی ، انگلیسی و .... )
و سایر مطالب که همه و همه در پرتال بی خونه ، خونه ای برای همه قابل مشاهده است.

در صورت امکان مارا با نام پرتال تفریحی همه چی تمام یا پرتال تفریحی بی خونه ، خونه ای برای همه لینک کنید.
http://bikhone.ir
زهرا.ن
۱۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۴۶
عاشق این حسای معمارانتم یعنی.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan