اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پیشرفته‌گی!

خب من بعد از پاره‌ای مشورت‌ها در اینجا و آنجا قید خریدن گوشی نو برای همسرم را زدم که مثلاً او را همین‌طور دور مانده از پیشرفت‌های تکنولوژیک خانمان برانداز امروزی نگه دارم!!! ولی پدرش برای تولدش گوشی تلفن همراه خرید. مقاومت ما شکست و آمادهٔ تحولات آتی نشستیم.
حنا
۰۴ آبان ۹۳ , ۰۷:۵۶
ما از این شبکه های اجتماعی نو ظهور و البته فضول استفاده نمیکنیم..
برنامه های مزخرفی هستند از دیدگاه من..
البته گوشیمان قابلیت دارد
00.00
۰۴ آبان ۹۳ , ۰۷:۵۷
و قصه سر دراز دارد ...
نیوشا
۰۴ آبان ۹۳ , ۱۰:۴۱
واو خدای من.....
اولش خندیدم به این اتفاق
بعد یاد حرف سایه افتادم که از هر چی بترسی و به هر چی فکر کنی سرت میاد...
بی خیال باش و منتظر هیچ چیزی
آقای شما آقاست و خانومی چون تو دارد... هیچ تحول خانمان براندازی در انتظار شما نیست. همین و تمام
بیا مثبت اندیش باشیم

پاسخ :

آره. منم نوشتمش برا خنده. اصن فکر نمیکنم به این چیزا عزیزم...
مجید شفیعی
۰۴ آبان ۹۳ , ۱۵:۱۱
مبارکش باشه و مبارکتان

تولدش

راستی ندیدیم هدیه ی شما رو
@}---
:)

چی پزیده بودی براش هنرمند

پاسخ :

این بار چیزی نپزیده بودم. خریده بودم! از پوشیدنیها... :)

ممنونم
زهرا.ن
۱۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۴۶
باز خوب شد 2 تا گوشی نشد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan