اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

چیز مهمی از دست رفته است...

امروز که در آخر همایش، همهٔ پسرها سوالاتشان را با اجازه و احترام به اساتید حاضر، و با استفاده از کلمات درست و سنجیده و با میکروفون بیان کردند؛ و در میان سکوت غالب دخترها، یکی از آخر سالن با بی‌ادبی، و بی‌اجازه حرفش را فریاد زد؛ احساس کردم چیزی در زنان ما تغییر کرده است. چیزی که اهمیتش خیلی بیشتر از بدحجابی یا بی‌حجابی ظاهری است. چیزی که اصلاً به هیچ کدام این‌ها ربطی ندارد! ما حجاب درون را برداشته‌ایم، و در کمال تاسف، درون‌مان عاری از زیبایی‌ست...

حنا
۲۰ آبان ۹۳ , ۰۸:۲۲
بعضی زن ها از خوی مردان هم گذر کردند..
متاسفم..
مجید شفیعی
۲۰ آبان ۹۳ , ۰۸:۴۱
سلام

چه تعمیمی دادید!!!!!؟

چرا

پسرا مودب
دخترا ساکت

یه نفر بی ادبت

پس چرا اینطور جمع بستید!؟

@}----
:)

پاسخ :

وقتی یک دانشجو توی مراسمی در سطح بالا صحبت می‌کنه، نمایندهٔ همه ما میشه. حالا توی جمعی که بیشتر آقایون مباحثه کردن و فقط یکی از خانمها صحبت کرده و بد هم صحبت کرده، من به عنوان یک زن احساس بدی نسبت به جامعه‌ای پیدا می‌کنم که عضوی از اونم و نماینده‌ش اون خانم بوده. و البته حتما اونقدر تکرار شده، و اینقدر نمونه‌ش رو زیاد دیدم این روزها، که اضافه شدن تنها یک مورد دیگه به اون موارد قبلی، باعث میشه یه نتیجه کلی بگیرم و بابتش متاسف بشم. 

به هر حال حق با شماست. نمی‌بایست جمع بست. منظورم فراگیری بوده.

فاطمه ی محمد
۲۰ آبان ۹۳ , ۱۱:۲۰

به نام خدا

 

سلام ح+نا جان

 

با حرفت کاملا موافقم...

حیا و ادب زنانه این روزها در گرانی شده! که گویا به هر کس ندهند!

 

چه چیز تحسین برانگیزی در اینجور رفتارها هست...من که نفهمیدم!

نیوشا
۲۰ آبان ۹۳ , ۱۱:۲۱
البته نمیشه تعمیم داد.. شاید اون خانوم درگیر احساسات خاصی شده بوده در اون لحظه..
دیدی بعضی ها جوگیر می شن... یا دنبال بروز احساسات و خودنمایی و مطرح کردن خودشون هستند؟! لابد ایشون هم برای برطرف کردن این احساسات اون موقعیت رو مناسب دیدن و ....
زهرا.ن
۲۰ آبان ۹۳ , ۱۴:۰۶
دقیقا مدتهاست دارم به این فکر میکنم
حیا...
یخ داغ
۲۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۴۲
بله متسفانه ... من هم اینجور وقتها میخوام آب شم از خجالت .....
مجید شفیعی
۲۱ آبان ۹۳ , ۱۱:۴۵
ممنون
@}----
:)
مریم
۲۱ آبان ۹۳ , ۱۴:۰۴
حالا از زن و مردش بگذریم این روزها همه صداشون بلند شده و همه حقشونو میخوان و همه اگر بگی اروم میگن چیه مثل تو باشم؟حقمو میخوام همینه و ..
همه که میگم منظورم خیلی هاست که الان دور و برم هستند.
خدا صبر بده.
سپینود
۲۴ آبان ۹۳ , ۰۹:۱۷
دوران شرم و حیا ....... به ما که رسید این هم تعطیل شد !
عطار کوچولو
۲۸ آبان ۹۳ , ۰۱:۲۲
حرف دقیقی بود !
علی امامی نائینی
۱۵ آذر ۹۳ , ۰۸:۴۸
زمانی که دانشجو بودم از رفتار همکلاسی هایم چه پسر چه دختر سخت شرمنده میشدم و در فکر فرو می رفتم . بد جامعه ای داریم می شویم وقتی کم سن و سالانمان را می بینم باز هم به فکر فرو می روم .

پاسخ :

متاسفم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan