اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

با امید می‌سازیمش

راست می‌گوید همسرم. خانه‌ای که داریم می‌سازیم، خانهٔ آدم‌های معمولی نیست. خانهٔ زوج جوانی‌ست که قرار است خیلی تلاش کنند. خیلی کار کنند. خیلی جلو بروند. با انرژی و با شادی. باید بتوانیم یک روز زحمات بزرگترهایمان را جبران کنیم. باید بتوانیم مفید زندگی کنیم و لذت ببریم.

توکلمان به خداست.

نیوشا
۱۳ دی ۹۳ , ۱۰:۵۰
همین طور هم باید باشد
یک توکل واقعی به خداوند نمی دانی که چطور معجزه می کند..

خستگی داردف دلهره دارد.. انا همه اش شیرین است .. یک روز که بشینی در خانه ات و با همسرت چای قند۱پهلو بخوری می فهمی...

هیمن که قدر دان زحماتشان هستی خیلی خوب است

پاسخ :

انشالله اون روز زودتر برسه :)
مجید شفیعی
۱۳ دی ۹۳ , ۲۰:۰۷
الحمد لله

:)

@}----

پاسخ :

:)
باروون
۱۳ دی ۹۳ , ۲۰:۳۶
به امیداخداکه پیش میره باخوش ی وعشق وسلامتی

پاسخ :

ممنونم بارون عزیز
حنا
۱۴ دی ۹۳ , ۱۲:۴۶
با آرامش سپری کن این روز هارو..
خود ساختن گاهی شیرین تره..

پاسخ :

راست میگی حنا. :)
زهرا.ن
۱۴ دی ۹۳ , ۲۲:۵۹
چقدر عالی بانو

پاسخ :

ممنون عزیزم
بنای با ثوات
۱۵ دی ۹۳ , ۱۱:۲۸
ای شالا که عالی ساخته می شه..تعبیر جالبی بود برام...:))
موفق باشین..

پاسخ :

ممنونم عزیزم. بهتر از تعابیر شما نیس :)
فاطمه ی محمد
۱۵ دی ۹۳ , ۱۴:۰۰

به نام خدا

 

سلام ح+ناجان...

 

ان شالله خونه تون پر از برکت باشه براتون

 

و خنده اتون غلبه کنه به اخم هاتون!

پاسخ :

سلام عزیزم. ممنون از دعای خیرت
سپینود
۱۷ دی ۹۳ , ۰۸:۱۹
توکل بر خدا . خونتون خونه عشق باشه عزیزم .
مریم
۲۱ دی ۹۳ , ۱۰:۱۱
من دارم روز شماری میکنم برای اینکه  عکس  های خونه‌ی امید وعشقتونو برام بفرستی ببینم.دارم تو ذهنم تصور میکنم  چه رنگیه.چه شکلیه.گلدون‌هات کجای خونن و کلی چیزای دیگه.

تصورش برای من هم شیرینه هوم.........

پاسخ :

مریم عزیزمممممم
چقد دلم برات تنگ شده بود. دعا کن. دعا کن. ایشالا دست پر بیام پیشت :)
مریم
۲۲ دی ۹۳ , ۰۹:۲۹
انشالله.من که دست به دعا هستم
و در ضمن منم دلم برات تنگ شده بود دوست خوب و با احساس من

پاسخ :

عزیزمی. خیلی ممنون :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan