اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از همین حالا باید مادر خوبی بود!

جدیداً یک فکرهایی می‌آید توی سرم. مثل فکر بچه!

وقتی خشمگین می‌شوم. وقتی به موضوعی بدبینم. وقتی تمایلی به نوعی از گناه درونم ایجاد می‌شود. وقتی توی نمازهایم غفلت می‌کنم. وقتی کج‌خلق و ناسپاسم. وقتی همسرم را ناراحت می‌کنم. همهٔ این وقت‌ها فکر بچه مرا از مسیر منحرفم خارج می‌کند. فکر بچه‌ای که دوست دارم وارسته و آراسته باشد. فکر بچه‌ای که جهانش را بهتر کند. فکر او که امروز نه، ولی شاید چندین سال دیگر داشته باشمش، نجاتم می‌دهد. 

فاطمه ی محمد
۱۵ دی ۹۳ , ۱۴:۰۱

به نام خدا

 

سلام...

 

با فکر بچه بیشتر در حال جنگم! تا زندگی!!!!!!!!!!!!!

پاسخ :

سلام عزیزم. البته من از اون لحاظ گفتم
پریشان نویس
۱۵ دی ۹۳ , ۱۹:۴۷
موافقم به شدت

پاسخ :

:)
حنا
۱۶ دی ۹۳ , ۰۸:۱۶
تک به تک حرف کلمه هایی که گفتی..حاله الانه منه..
انگار حرف هایی که در دلم بود به زبان تو جاری شد نفر اول..
همه وقتی ها.. حال منه سر در گم است..

پاسخ :

درست میشه حنا جان... :*
مجید شفیعی
۱۶ دی ۹۳ , ۰۹:۳۷
سلام

تبریک بابت کنترل درونی موفق

:)
@}-----

اسمش چیه ماه پاره کوچولو؟

پاسخ :

ای بابا! :))
کو تا اون موقع!
نیوشا
۱۶ دی ۹۳ , ۱۲:۰۰
عزیزم..
چه جالب نوشتی
منم غفلت از نماز داردم! متاسفانه!!


رضا فاطمی
۱۶ دی ۹۳ , ۱۲:۵۳

سلام بر شما

کتاب " شریعت " با ترجمه ی فارسی

قبل از مطالعه ی کتاب حتما ذکر  (بسم الله الرحمن الرحیم) را زمزمه کنید.

مطالعه این کتاب ممنوع است. عاقلانه است که این رونوشت پس از اولین خوانش نابود گردد.

در    follow.blog.ir

سپینود
۱۷ دی ۹۳ , ۰۸:۱۸

حنا بلاخره بازهم پیدات کردم . والا من لینکت کرده بودم نمی‌دونم چطور از بین لینکها حذف شدی .

خوبی گلم ؟ وای حنا بچه بچه بچه ...... درون و برونت رو متحول می‌کنه . چه نعمتی ...... خدا به همه زن ها عطل کنه نعمت مادر شدن رو .

پاسخ :

آخی... نمیدونم چرا بلاگفا اینطوری میکنه؟:(
ممنون برای حضور دوباره ت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan