اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به سیاقی دیگر

معلوم است عروس در آستانهٔ رفتن به خانهٔ شوهرم؟ 

نه. هیچ معلوم نیست. سخت مشغول تحویل پروژه‌هام. و هرگز دنبال آرایشگاه و لباس و تالار نیستم! چون انتخابم را کرده‌ام. سفر... خودم، از خودم به خاطر احترامی که برای ایده‌هایم قائل بوده‌ام، و نیز از همسرم بخاطر همهٔ مساعدت‌ها و همراهی‌هایش، سپاسگزارم. و قبل‌تر از آن خدایم را شاکرم که راه درست را پیش پایم گذاشت. 

اگر او بخواهد ما هم چند صباحی دیگر به سنت اجدادمان به زیر سقف مشترکمان می‌رویم؛ اما به شیوه و طریق و مسلک خودمان زندگی‌مان را آغاز می‌کنیم.


این روزها اراده کرده‌ام خودم را برای بانوی یک خانه شدن، آماده کنم... 

الهام
۰۱ بهمن ۹۳ , ۲۰:۰۵
مبارکه خیلی هم خوب
سکوت هایم
۰۱ بهمن ۹۳ , ۲۳:۴۷
تبریک می گم
مارو فراموش نکن توی دعاهات عزیز...
ذوقت رو دارم وقتی به این فکر می کنم که یه دوست مجازی با شرایط مشابه قراره روزای زیر یه سقفشو شروع کنه... حس خیلی خوبیه...
راهی
۰۲ بهمن ۹۳ , ۱۱:۳۱
فقط میتونم بگم آفرین بخاطر اراده ای که دارید برای ساختن یک زندگی ساده و بدون حواشی 
یاسی
۰۲ بهمن ۹۳ , ۱۹:۴۸
سلام حنای گلم. مبارکه عروس خانوووم ♥♥♥♥ ای جانم :-) به سلامتی و دل خوش و چقدر کار خوبی کردین :-) 
زهرا
۰۳ بهمن ۹۳ , ۱۲:۳۱

چقدر شیرین و دوست داشتنی که از خودت ممنونی .

منم خیلی دوست داشتم برای عروسیم به سفر برم .یه سفر دورر.

اما متاسفانه یا شایدم خوشبختانه احترام به خواسته ی بزرگ ترها ارجح تر است نسبت به ما ...

امید به خدا

اینقدر آینده پیش بینی نشدس که نمیشه زیاد آدم خودشو درگیرش کنه .

راستی من خیلی وقته میخونمتون .

خیلی شیرین است نوشتار زندگیتان .

خدا مواظبتون باشه خاتون جان

مریم
۰۳ بهمن ۹۳ , ۱۸:۵۵
چه خوب که به اونچه دلت میخوا د عمل میکنی و چه خوب که خانواده ها این احترام رو براتون قایلند که ادم های بزرگی هستید
گمـــــــشده :)
۰۳ بهمن ۹۳ , ۲۲:۱۷
به سلامتی...خوشبخت باشین...:))
نیوشا
۰۴ بهمن ۹۳ , ۰۷:۴۱
قید مراسم عروسی رو زدی؟
سنت شکنی هستی بزرگ...

خوشحالم از انتخابت.. و البته خانواده بزرگوارت

پاسخ :

سنت شکن بزرگ؟! یعنی در این حد نیوشا؟! :))
سپینود
۰۴ بهمن ۹۳ , ۰۷:۵۶

خیلی مبارکه حنا جان .

حنا من کلافه ام . نمی‌دونم با این بلاگفا چه کنم . اون از اینکه اول تو رو از بین لینک هام حذف کرد و اینم از این که الان هرچقدر سعی می‌کنم تو لیست پیوندهای روزانه ام آدرست درج نمیشه . همش آدرس می‌دم و میگه امکان درج لینکهای تبلیغاتی یا غیر اخلاقی ! ! ! ! ! موجو ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی چی آخه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ :

با بلاگ آی آر سر لج داره دوستم... چه کنیم؟
حنا
۰۴ بهمن ۹۳ , ۰۸:۱۱
تبریک بانوی عزیز..
من شکوه شروع زندگیت را نه در لباس عروسی.. بلکه در نگاه ساده و پر رازت میبینم..
و دوباره تبریک
مجید شفیعی
۰۴ بهمن ۹۳ , ۱۴:۱۴
@}-----
نیوشا
۰۵ بهمن ۹۳ , ۱۱:۰۳
البته که در این حد..
کار بزرگی کردی که از عهده هر کسی بر نمیاد

پاسخ :

مممم... مرسی! تعریف خوشمزه ای بود :*
فاطمه
۰۸ بهمن ۹۳ , ۲۳:۱۴
من و شما در یک پروسه هستیم اما تفاوت هایمان زمین تا اسمان نباشد به فاصله ی دغدغه هایمان هست...
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan