اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به نام خدا

خانه کوچک و گرم است.
مجید شفیعی
۰۲ اسفند ۹۳ , ۰۹:۵۱
خانه کوچک است و گرم

:)
@}-----

تا باد تیکه دوم چنین بادا
و تیکه اول بزرگ بشه بزرگ ... بزرگ ... بزرگ

پاسخ :

تشکر میکنم جناب شفیعی 
حنا
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۰:۲۰
خدای بزرگ... مبارکه حنا..
سفید سفید باشه خونه کوچیک و گرمتون..
خیلی تبریک..
چرا انقدر ذوق زده شدم..
خدا نگهدار تو و عشق و خونه گرمت باشه..

پاسخ :

:)) عزیزممم مرسی
راهی
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۰:۵۵
سلام
به قول خسرو شکیبایی به نظر من خونه هرچی و هرجایی که باشه باید سسسسسسسسسسسبز باشه سبز

خونه تون گرم و سبز و آروم باشه ان شاءالله
مبارکه

پاسخ :

اتفاقا خانه سبز رو از دیشب دوباره داره میذاره :)
مرسی عزیزم
بانو (زن و بوسه)
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۰:۵۷
ای جاااااااااااااااااااانم، عزیزم.
بادا بادا مبارک بادا...
عمیق‌ترین احساساتم رو با پیکی از شادی برات می‌فرستم تا بالش پر قوی خوشبختی‌تون تا آسمان هفتم بره.

خانه‌تان همیشه گرم و هر سال بزرگ‌تر...

پاسخ :

مرسی دلی عزیزم:***
نی نی در چه حاله؟
الهام
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۱:۰۸
به سلامتی.امیدوارم همه روزهاتون قشنگ و شاد باشه دلتون گرم و پر از اسودگی

پاسخ :

مرسی الهام جانم
ان شرلی
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۹
من یه خواننده خاموشم .قلمت رو و نگاهت رو میپسندم.دو جمله ای که نوشتی باعث شد روشن بشم.خیلی ذوق کردم.انشاله همیشه خوشبخت باشی

پاسخ :

ممنونم آنه جان:)
مریم
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۳:۳۸
ای جاااااان دلم :*
ایشاللا هر روز خوشبخت تر از دیروز بشین :)

زودی بیا از زندگیه دو نفره برامون بگو :*

پاسخ :

چشممم
زهرا.ن
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۶:۰۵
ای جانم
خوش باشی عزیزم.
تو لیاقتت بهترین حس های دنیاست.

پاسخ :

وای زهرا... تو چقد خوبی با من دختر
رویا
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۶:۱۴
ان شاالله که همیشه دلگرم و سلامت باشین عزیزم

پاسخ :

مرسیییی
باروون
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۶:۳۸
عزیزکم معمار نازم مبارک باشه الهی

پاسخ :

ممنوووونم
مریم
۰۲ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۹
:*** 
 خیلی عالیه.جیغ و کف و هورا برای تو و همسر  خوشبختت 

پاسخ :

:)))) :***
یاسی
۰۳ اسفند ۹۳ , ۰۰:۵۴
ای جاااانم خانه تان همیشه گرم همیشه روشن همیشه شفاف...
بختتان بلند و دلتان همیشه زنده و پرتپش.

پاسخ :

مرسی یاسی جانم:***
دلم تنگه پرتقال من...
۰۳ اسفند ۹۳ , ۱۲:۱۱
وای عروس خانوم معمار مبارک باشه
ذوقمرگ شدم فهمیدم زندگی مشترکتونو تو خونتون شروع کردید حالا باید منتظر شروع زندگی "کاف" باشیم.
میدونم خوشبختی گلم.

پاسخ :

ایشالا برای همه دوستام زودتر اتفاق بیفته... 
نیوشا
۰۴ اسفند ۹۳ , ۰۷:۰۷
زندگی زیر سقف مشترک شروع شد یعنی؟
معمار کوچولوی ما هم رفت سر خونه و زندگیش :)
ای جانم روزهای شادی پیش رو داشته باشید و از با هم بودن لذت ببرید
بین این همه غم که تو دلمه خوندن این خبر چه شادی بزرگی بود برام

پاسخ :

بلی بلی... البته من شرح ماوقع رو اینجا ننوشتم. چون اون موقع سرم خیلی شلوغ بود...

مرسی نیوشای جان... ایشالا شما هم همیشه کنار هم شااااااد باشین
سپینود
۰۴ اسفند ۹۳ , ۰۸:۳۶

به به هزاران بار مبارکه عزیز دلم . خوشبخت باشید همیشه .

خونتون همیشه گرم و شاد و سبز .

پاسخ :

مرسی عزیزدلم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan