اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خونه باید سبز باشه؛ با جوّ علمی!

وقتی رسید  با چای و شیرینی، نشستیم پای مستندی که از شبکه HD پخش می‌شد. بعدش تصمیم گرفتیم تا شروع شدن اولین قسمت خانهٔ سبز درس بخوانیم. تماشای چهره جدی‌اش را وقتی روی صفحه لپتاپ تمرکز کرده و میان مقالات جستجو می‌کند، دوست دارم.

کتابی را که من دست گرفته بودم، قبلاً او خوانده بود. بین مطالعه گاهی سوالی می‌پرسیدم، و از جوابش دوباره غرق لذت می‌شدم. جوّ علمی شکل گرفته توی خانه‌مان را هر دو می‌پسندیم. خلاصه خانهٔ سبز شروع شد و همزمانی شروع دوباره این سریال خانوادگی دوست‌داشتنی با نخستین روزهای هم‌خانگی ما خوب به دلمان مزه کرد.

حنا
۰۳ اسفند ۹۳ , ۱۱:۲۰
عاشق این جو علمی و گرم هستم
راستی جالب نیست بعد از این همه سال همه بازم عاشق خانه سبز هستن با اینکه کیفیت فیلم پایینه اما دیالوگ هاش همچنان تازه و دلچسبه..
اما من سر خانه سبز خوابم برد اما دلخوشم که داره این سریال پخش میشه..

عاشق خسرو شکیبایی با این دیالوگش:
عاطفه ما قهریم.. ولی حرف میزنیم..

پاسخ :

واقعا دیالوگاش محشره... من وقتی می‌بینم یه‌جور حس غم پیدا می‌کنم که چرا ما عقب‌گرد داشتیم؟ چقد بهتر بودیم...
فروهر وَ فرداد
۰۳ اسفند ۹۳ , ۱۷:۰۱
مبارک باشه هم خونگیتون واستون خوشحالم پیش ماهم بیا شاید تجربمون بدردت خورد!!

پاسخ :

حتما. حتما. ممنونم 
فرشته
۰۳ اسفند ۹۳ , ۲۰:۱۰
عزیزم چه شروع نرم و آروم و سبزی...
به به. شاد باشید همیشه :)

پاسخ :

سورپرایزم کردی با حضورت فرشته جان:) ممنونم :*
مجید شفیعی
۰۳ اسفند ۹۳ , ۲۰:۴۵
سلام

++

پاسخ :

سلام :)
نیوشا
۰۴ اسفند ۹۳ , ۰۷:۰۸
شیرین و دوست داشتنی...
سلام و تبریک مرا به آقای خوبتان برسان
نمی دونم چرا انقده به ایشون ارادت دارم :)

پاسخ :

آخی... مرسی عزیزم. ما هم به شما ارادت داریم :)
فروهر وَ فرداد
۰۵ اسفند ۹۳ , ۱۶:۰۹
رمز که بهتون دادم لطفا نظر هم بزارید دوست عزیزم

پاسخ :

چشم حتما
فاطمه ی محمد
۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۱:۱۹

به نام خدا

 

ح+نــــــــــــا

 

الهـــــــــــــــــــــــــی

 

یعنی عروس شدددددددددددی؟

 

پ کِی عروسی کردی؟

 

مبارککککککککککک باشه الهی

 

الهی یک عمر کنار هم جوان بمونید!

 

با خوشی

 

کلی برات خوشحال شدم دخترِ خوب

پاسخ :

بلیییییی عزیزم...
برنامه عروسیمون یه کم متفاوت بود... یه سفر چند روزه... و یه شام توی رستوران به اقوام درجه 1
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan