اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به خاطر خودمان

نمی‌دانم چرا من بعد از خرید‌های عروسی عذاب وجدان می‌گیرم؟ مفید و گزیده برگزارش می‌کنیم، ولی خب باز هم یک‌جور سخت و شیرینی‌ست برایم! 

با اینکه خانه و جهیزیه‌مان هم دیده شده، ولی هنوز هروقت حوصله کنیم برای تکمیل خریدهای عروسی بیرون می‌رویم. دیشب رفتیم برای آرایشی و بهداشتی‌ها. من فقط برندهای مشخصی را مصرف می‌کنم که شاید کمی گران‌تر ولی فوق‌العاده برایم دوست‌داشتنی‌اند. هر دویمان کمتر برایمان مهم است که دیگران چه فکر می‌کنند. کیفیت زندگی شخصی‌مان مهم‌تر است. بخاطر همین است که خرج کردن‌هایمان هیچ کدام برای دیده شدن نبود. دیشب بهداشتی‌ها را خریدیم. روی میز آرایشم چیدیم. عکس گرفتیم. و خب ما، و بیشتر همسرم همهٔ این‌ها را  تنها برای رضایت دل هم انجام دادیم.

حنا
۰۴ اسفند ۹۳ , ۰۸:۲۴
چقدر باید شما دوتا مال هم میشدیدB-)

پاسخ :

آآآآآآآآره حنا!!!! میبینی؟!!!:))))
راهی
۰۴ اسفند ۹۳ , ۰۹:۴۰
از ته دل آرزو میکنم عشق و گرمای خونه تون پایدار باشه و با هم به خدا برسید...


(عشقی رو که من شروع کردم تموم شد... ولی این وسط هیچکدوممون مقصر نبودیم و نمیخواستیم که تموم بشه ولی شد...)

پاسخ :

آخی... ایشالا که عشق و گرمای خونه همه پایدار باشه...

آدرس وبلاگتون رو نذاشتین
بانو (زن و بوسه)
۰۴ اسفند ۹۳ , ۱۳:۵۸
الا قربون اون دو نفره شدنتون. چقدر کیف می‌کنم، چقدر خاطره‌انگیزانه‌اید شما برای من. عاشق جو مهندسانه‌ی منزلتانم، معمار عزیزم.

پاسخ :

الا قربون مامان خوشگله:*
رویا
۰۵ اسفند ۹۳ , ۰۷:۳۹
کیفیت زندگی شخصی مهم تر است......من رفته رفته متوجه شباهت بعضی رفتار و افکارمون می شم 

پاسخ :

:)
یاسی
۰۵ اسفند ۹۳ , ۱۱:۳۵
ای جاااانم 
چه بوی خوبی میده خونه کوچولوتون...
با حنا موافقمممممممم

پاسخ :

بوی خوب... عزیزم:)
نیوشا
۰۵ اسفند ۹۳ , ۱۳:۴۰
همینه اصلا.. اساسا باید برای دل خودت باشد... برای دل همدیگر...
آخ آخ از شما دو نفر دوست داشتنی :)

پاسخ :

نیوشا :***
مریم
۰۵ اسفند ۹۳ , ۱۳:۴۲
خب شما دو تا قراره از اونا استفاده کنین و توی خونتون زندگی کنین :)
هرچیزی که خوشحالتون میکنه بخرید هرکاری که راشیتون میکنه انجام بدید...
زندگی ماااااال شماس :***
تازه شم ! مام دوس داریم عکس خونتو ببینیما :دی

پاسخ :

کاش همه همین تفکرو داشته باشن. اون وقته که پیشرفت میکنیم...
حنا
۱۱ اسفند ۹۳ , ۱۶:۵۷
کم مینویسی از اتفاق دوتا شدن..

پاسخ :

چشم مینویسم :)
فاطمه ی محمد
۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۱:۲۰

به نام خدا

 

 

آها هنوز عروسی نکردی! ای بابا...

من که نفهمیدم!

 

بالاخره زندگی مستق لتون رسما شروع شده یا نه؟

دهع

پاسخ :

بلییییییی:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan