اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

۲۶ سالگی

26 ساله شدم، همین صبح سحر روز سیزدهم. و برخلاف همهٔ عمری که از بازی تولد گریخته‌ام، دوست دارم شمع ۲۶ سالگی‌ام را خاموش کنم و رها شوم! تصویر شمع‌های روی کیک ۲۶ سالگی از صبحی که چشم گشوده‌ام، روی دیوار روبرو، لابه‌لای گلهای صورتی محو کاغذ دیواری، شکل گرفتند و کامل شدند. خودم را دیدم که همیشه پختگی یک زن ۴۰ ساله را می‌خواهد ولی از گذشتن از مرز ۲۵ سالگی می‌هراسد. 

من ۲۶ ساله شدم در حالیکه بغض راه گلویم را گرفته بود و بی‌آنکه بتوانم از رختخوابم جدا شوم، از همسرم که پی حوله‌اش می‌گشت، خواستم ببوسدم!

حنا
۱۳ اسفند ۹۳ , ۰۸:۰۱
اگه اینجوری نگاه کنی که سال های خوبی رو گذروندی و قراره تو سال های دیگه پله های کمال رو تجربه کنی...
شیرین میشه..
اما منم روزهای تولدم به طرزی عجیب غمگینم..

پاسخ :

من همیشه فکر میکنم باید بیشتر تلاش میکردم... که هنوز به موقعیت مطلوبم نرسیدم... همیشه انگار میکنم دیر شده... سخته اینطوری...
رویا
۱۳ اسفند ۹۳ , ۰۸:۱۰
تولدت مبارک حنا جان
ان شاءالله روزای خوبی در انتظارت باشه

پاسخ :

مرسی رویا جان... برای شما هم
مجید شفیعی
۱۳ اسفند ۹۳ , ۰۸:۵۹
سلام

تولدت مبارک

:)
@}------


خب سنگینم الان

من میرم بقیه سر و صدا کنن

یواش یواش یه ساله دارم میخونمت

خوب بود کتاب زندگیت

خیلی جاها کمکم کرد و حالمو خوب کرد و نظم ذهنی بهم داد

ممنونم بابت این یه سال

تولدت مبارک

@}-----

پاسخ :

چرا سنگین؟

همراهی شما هم همیشه برای من فرصتی مغتنم بوده و از نظراتتون استفاده کردم. ممنونم از این همراهی. برقرار باشین.
نیوشا
۱۳ اسفند ۹۳ , ۰۹:۰۸
سی سالگی هم.. نه بغض ندارد به سی که برسی بغضت خشک می شود!

مبارک باشه 26 سالگی...
سال های خوبی رو پیش رو داشته باشی و هراس نداشته باش وقتی چنان همسری داری...

پاسخ :

هوم... راست میگی...


مرسی عزیزم... :*
نسترن
۱۳ اسفند ۹۳ , ۱۳:۲۶
این یه قآنونه آیا؟که شما اسفندی ها همگی بهآرید؟
 روزای 26سالگی به کام باشن بآنو بهآر :)

پاسخ :

بهار؟ نسترن چقدر بهم مزه کرد این حرفت... آخی... :*
نسترن
۱۳ اسفند ۹۳ , ۱۳:۲۶
 عشق بر شما ببآآآآآرد :)

 در پناه خدای شمعدانی ها :)

پاسخ :

فدای دل مهربونت نسترن جان :*
رویا
۱۳ اسفند ۹۳ , ۱۴:۵۷
سلام عزیزدلم تولدت مبارک.چرا ناراحت خانم؟اتفاقا جالب و شیرینه که آدم وارد یه مرحله ی دیگه از زندگیش میشه.امیدوارم که سال خوبی داشته باشین و خوشبخت و سلامت باشین

پاسخ :

همینطوره که شما میگی رویا جان. ممنونم از محبتت
مریم
۱۳ اسفند ۹۳ , ۱۵:۲۴
و این اسفندی های همیشه دوست داشتنی :****
تولدت مبارک بااااااااانو :*

پاسخ :

مرسی عزیزم :***
خانوم میم
۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۰:۰۸
آرامشتون همیشگی :*

پاسخ :

ممنون خانم میم :*
مریم
۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۱:۱۵
 به به.تولد در زندگی مشترک زیر یک سقف چقدر عالیست.
مبارک ترین چیزا رو برات ارزو میکنم

پاسخ :

:) مرسی مریم جان
آوا
۱۴ اسفند ۹۳ , ۰۷:۵۴
مبارکهاااااا باشد عزیز.....سالی پر از عشق و خوشحالی... :*

پاسخ :

خیلی ممنون :*
الهام
۱۴ اسفند ۹۳ , ۰۸:۲۰
تولدت مبارک ارزوی روزهای شاد و خوبی رو برات دارم امیدوارم همیشه مهربون بمونی

پاسخ :

مرسی دوست مهربونم:*
مونا
۱۵ اسفند ۹۳ , ۲۱:۰۲
سلام بر حنا خانم عرض تبریک منو پذیرا باش امیدوارم لحظه لحظه زندگیت شادی و امید جریان داشته باشه خوشبخت باشی عزیز مهربان.غذاهاتم خوشمزه بودن مرسی:)))

پاسخ :

خیلی ممنون مونا جان. :*
آبان دخت
۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۱:۲۸
مبارک باشه :)
امروز یافتمت و دوست داشتم :)

پاسخ :

ولی من شما رو مدتهاست که یافتم... خوش اومدین
فروهر وَ فرداد
۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۳:۴۷
شما هم بما رمز میدین؟ یا نه

تشریف بیارید از اونورا بازم

پاسخ :

چشم حتما
بانو (زن و بوسه)
۱۷ اسفند ۹۳ , ۱۲:۳۰
دیگه 30 رو که رد کنی، کاملا سِر می‌شی...
من یه بار تو 18 سالگی، قاطی کردم، یه بار تو 25، 27 که منو کشت وقتی تموم شد، چون اصلا عدد 27 رو دوست داشتم. 29 سالگی در عاشقی گذشت و رو هوا بودم، وئلا روز 30 ساله شدن شاید از خواب پا نمی‌شدم اصلا!
اما 30 که تموم شد، انگار نصف تنم رفته بودم، تووو 31 تا این روزهای پایان 33، دیگه سنم برام مهم نیست، من و قلبم و زندگی مهمیم که با هم خوشیم...
به خوشی تموم شه 26ت که حتما حتما می‌شه، توو عاشقی، توو ابرا...


پاسخ :

چقد از 33 سالگیت خوشم اومد... باوقاره...
سپینود
۱۷ اسفند ۹۳ , ۱۳:۵۵

تولدت هزار هزار بار مبارک حنا جان .

امان از این بغض هایی که در هر تولد هر سال به ما نزدیک است .

بغض من هر سال دومین روز فرودین تازه می‌شود ...

یاسی
۲۳ اسفند ۹۳ , ۲۱:۱۶
تبری  با تاخیر ما را پذیرا باشین خانوم خانوما :*
الهی که همیشه شاد و سبز و عاشق باشی. 
احساست قابل درکه اما کامنت بانو رو بازم بخون ;-)

پاسخ :

مرسی عزیزمممم... چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan