اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دوستانِ جان! کلمه‌ای برایم بگذارید...

حالا چطور باید از حال دوستان بلاگفایی باخبر شد؟

مریم
۰۴ خرداد ۹۴ , ۱۴:۰۷
بلاگفا خیلی نامرد است :(
همه مونو از هم بیخبر گذاشته :(

پاسخ :

عزیزم... مریم جان. جاتون خیلی خالیه...
مجید شفیعی
۰۴ خرداد ۹۴ , ۱۴:۴۵
سلام

باید معرفت داشته باشن خودشون بیان یه سر بزنن وقتی یه طرفه شدن

:)
@}------

پاسخ :

نه دیگه آقای شفیعی، متوقع نباشیم...
الی
۰۵ خرداد ۹۴ , ۱۱:۳۰
اگر منم جز اون دوستای وبلاگی هستم باید بگم که خوبم اما چشم به راه بلاگفای عزیز....

پاسخ :

آخییییش الی عزیزم، البته که هستی :* ایشالا که زودتر میرسه از راه...
دلابانو
۰۵ خرداد ۹۴ , ۱۴:۲۰
من همه ش امیدوارم خبری از یاسی بانو و جوجوی نازش توی کامنت های وبلاگ شما پیدا کنم ولی انگار یاسی جون نمیاد! به گمانم یاسی هم مثل من از این فرصت استفاده کرده باشه دوز اعتیادشو بیاره پایین:)))
امیدوارم حال همه شون خوب باشه

پاسخ :

منم همینطور دلا جان... کاش یاسی خبری از خودش بهمون بده.


و چقدر خوب که خطی از شما خوندم عزیزم... ممنونم:*
کاف
۰۵ خرداد ۹۴ , ۲۳:۵۲
بلاگفای داغون:////// خوبی نفر اول جان؟ ما که دور افتادیم از وبلاگ نویسی با این اوضاع:(((((((( امیدوارم حالت همیشه خوب باشه

پاسخ :

کاف جان شما که کلا فعالیتت کم بود، ولی خب ما به همون کم دل بسته بودیم... کاش مشکل زودتر برطرف بشه. ممنونم دوست جانم:*
خانوم میم
۰۵ خرداد ۹۴ , ۲۳:۵۸
امان از این دعوای بلاگ و بلاگفا!

پاسخ :

خانم میم جان موضوع الان به دعواشون مربوطه...؟
راستش من خودم بعنوان یه بلاگفایی قدیمی، خیلی بهش تعلق خاطر دارم...
رویا
۰۶ خرداد ۹۴ , ۰۹:۲۴
سلام به همگی 
 یاسی خوبه 
تو یکی از پیوندهای وبلاگش که هست "مریم" "تداعی ازاد" اونجا کامنت داره
منتظره بلاگفا هست ..البته همگی منتظرشیم ...
اگر هم احیانا  ادرس جدید داشته باشه قرار هست تو یکی از وبلاگای  غیر بلاگفایی به دوستاش خبر بده

پاسخ :

مرررسی رویای عزیزم:*** ما رو هم بیخبر نذارین
نسترن
۰۷ خرداد ۹۴ , ۲۱:۴۱
دقیقا،
من نگران شمعدانی هام هستم بآنو حنا...

پاسخ :

ای جانم.... انشالله که در سلامتند و به زودی به شما برمیگردن :*
نسترن
۱۰ خرداد ۹۴ , ۱۵:۵۰
ممنون بانو جان
حتما خبردارید که

نیکولا هم در nikolaa.blog.irقلم میزند...

پاسخ :

خبر نداشتم عزیزم. ممنون که گفتی
و ما ادرک ما مریم...
۱۲ خرداد ۹۴ , ۰۸:۵۴
حنا
دلم میخواد بنویسم.

پاسخ :

ای جااانم... میفهمم حالت رو... جایی دیگه...؟
خانوم میم
۱۵ خرداد ۹۴ , ۱۸:۳۵
نمی دونم والا ولی تنها حدسی که میشه زد، همینه. منم قبلا اونجا بودم ولی متاسفانه انگار امکان کامنت برای ما نیست

پاسخ :

کلا امکان دسترسی به صفحه مدیریت بلاگفا وجود نداره
بآنو --
۱۶ خرداد ۹۴ , ۱۷:۱۹
این ده سالی که می نویسم، یادم نمیاد بلاگفا هیچوقت اینجور شده باشه ... :|

پاسخ :

راستش من یه جورایی احساس میکنم بلاگفا چوب رفتار خودشو خورده!
نازی
۱۷ خرداد ۹۴ , ۱۲:۱۳
خیلیا از جمله خرمالو سیاه از بلاگفا دل کندن
توو یکی از پستای خنده های صورتی چندتا رو ادرس داده
http://havijebanafsh.blog.ir/
http://almatavakol.persianblog.ir

پاسخ :

ممنونم بانو
حنا
۱۸ خرداد ۹۴ , ۱۱:۰۰
واااای بالاخره تونستم پیام بذارم...
 میدونی..انسان موجود فراموشکاری..گاهی خوبه این اتفاق و گاهی مثل نادیده گرفتن یا حتی زحمت ندادن به خودمون برای فکر کردن به کسایی که خاک وطنمون رو بهشون مدیونیم..اسف بار..

پاسخ :

خوبی حنا؟
زهرا.ن
۱۸ خرداد ۹۴ , ۱۶:۰۱
منم خوبم حنا جونم
اما از همه جا بیخبر...
واقعا باید هممون یه خونه جدید پیدا کنیم.

پاسخ :

منتظرم که دوباره بخونمت. خانه نو کن
مجید شفیعی
۱۹ خرداد ۹۴ , ۰۹:۳۲
توقع ندارم

راه دیگه ای نیست

:)
@}----

پاسخ :

:)
یاسی
۲۵ خرداد ۹۴ , ۰۹:۴۱
سلااااااام 
خوبی حنا جونی؟
ببخشید که من انقدر بی معرفت شدم 
خیلی تو ذوقم خورد این بلاگفا 
اصلا دل و دماغ آن شدن نداشتم
حالمون خوبه :) خوب خوب 
امیدوارم تو هم خوب خوب خوب باشی
دوستایی که صدای منو اینجا میشنوین سلام!!

پاسخ :

سلام عزیزدلم! چقدر منتظرت بودم. خوشحالم که برگشتی:*
real psychic
۱۴ مهر ۹۶ , ۱۴:۵۲
من واقعا وبلاگ شما را دوست دارم.. رنگ های بسیار زیبا و تم. آیا این وبسایت را طراحی کردید؟
خودتان یا کسی را استخدام کردید که آن را برای شما انجام دهد؟ به من نگاه کن پاسخ مثبت بده
وبلاگ من را بسازید و می خواهم بدانم کجا این را دریافت می کنم.

کودوس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan