اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

همه چیز هم از سر خاطرخواهی نیست!

بعضی هم فکر می‌کنند تو از سر بیکاری آتش بدون دود می‌خوانی، یا کلیدر دولت‌آبادی را دست گرفته‌ای. نخیر خانم، نخیر آقا. من خودم را موظف کرده‌ام. من ترسم از کم‌سوادی خودم است. از فقر فرهنگی. از ندانستن. گاهی باید به زور به زور، بعضی کتاب‌ها را خواند. یا بعضی تکالیف را داخل برنامهء روزانه چپاند اصلاً.
مریم ...
۱۹ دی ۹۴ , ۱۸:۳۳
چرا به زور حنا؟!
من هیچکاری رو به زور انجام نمیدم حتی اگه لازم باشه
بهترین کتابارم اگه از خوندنشون لذت نبرم نیمه رها میکنم.
حتی اگه از خوندن کتابای درسی لذت نبرم نمیخونمش برای مهمترین امتحانا هم نمیخونمشون یکبار اینکارو برای مدرک لیسانسم کردم که اشتباه بوده، شما هم قطعا از خوندن این کتابا لذت میبری که دست گرفتی.

پاسخ :

نه من واقعا یه وقتایی خودم رو مجبور میکنم، وسط این زندگی شلوغ ...
نسترن
۲۰ دی ۹۴ , ۰۰:۱۵
واقعا همینطوره
خوندن خوندن و خوندن از ترس جهل از ترس ندونستن

پاسخ :

:)
شمیم مهدی
۱۴ فروردين ۹۵ , ۱۶:۲۶
سلام
آتش بدون دود خوب بود؟
اولشو خوندم و ادامه ندادم یعنی شاید فرصت نشد ناگهانی پیش دانشگاهی شروع شد. ولی اگه خوب بود دوباره برم سراغش

پاسخ :

سلام دوست عزیز، بله حتما تجربه ش کنید... :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan