اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خلأ بزرگ یا...

بیست و هشت سالگیم را مادرم با دو شمع ۲ و ۷ زیبا، با طرح خط نسعلیق، یک کیک سفید کوچک، یک دسته گل نرگس بی‌نظیر و یک سینه آویز دلربا به یادماندنی کرد. من امسال دوباره بیست و هفت سالگی را فوت کردم! فقط یک بار گفتم: ولی مامان من بیست و هشت ساله شدم. و او شاکی شد که نه! دیگر جای اصرار نبود. من با کلی غم نامعلوم در دلم، و شادی معلوم در نگاهم بیست و هشت ساله شدم. تولدم با دفاعم مصادف شد و استادم بعد از تبریک، نمره‌ام را قرائت کرد... 

این اولین تولدی‌ست در همه این سال‌ها که من بعدش نمی‌دانم حالا می‌خواهم چه کنم؟ سه روز است که دارم اشک می‌ریزم و چهره‌ام از اضطراب زیادی که دارم در هم است. احساس خلأ می‌کنم. یک‌باره حجم زیادی از بار از روی دوشم برداشته شده و این سبکی حالم را خراب کرده است! مامان می‌گوید این خلأ نیست و چیزی شبیه افسردگی بعد از زایمان است. باید با خودت کنار بیایی و سخت نگیری. من ولی «حالم بد است». با همه اینکه از نوشتن این جمله شرمم می‌آید...

کلوئه ..
۱۷ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۰
تولدتون مبارک..
ان شاءالله با اهدافی بزرگ تر دلتون جوانه بزنه از نو..

پاسخ :

ممنون انشالله
دلابانو
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۰:۴۳
خیلی خیلی طبیعیه
نگران نباش کم کم از این بحران درمیای، به اهداف بلندمدت قبلی و اهداف کوتاه مدت جدیدت فکر میکنی و زندگی بازم ادامه پیدا میکنه، قشنگ تر از قبل:)
من بعد از تموم شدن امتحانات ارشدمم اینطوری شده بودم حتی!
تحصیل، به خصوص پایان نامه چیزیه که تمااااام وجود آدمو به خودش مشغول میکنه. طبیعیه موقع فارغ التحصیلی آدم یهو حس کنه تماااام وجودش خالی شده!

پاسخ :

واقعا ممنونم دلا جان. امیدوارم همین‌طور که شما می‌گی باشه و خیلی زود این دوره عجیب دلتنگی هم بگذره...

+ عزیزم لطفا رمز مطالبت رو برام بگذار. گمش کردم.
مریم...
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۱:۲۲
حنای عزیزم پایان نامه بار فکریش خیلی زیاده انگار مانوس شده بودی با این سطح از دلمشغولی و ریسرچ و مطالعه حالا که نیست احساس تهی بودن میکنی
من بعد دفاع درست از فردای دفاع حال خوب و بد رو با هم داشتم از یه طرف خیلی خوشحال بودم از طرفی به شدت وحشت کرده بودم، واقعا تموم شد؟؟؟ حالا چیکار کنم؟؟؟
حالا با آسودگی خیال میتونی به هدفای دیگه ات فکر کنی، مطالعه، دکترا، بچه دار شدن حتی...این دوره خیلی گذراست.
حالا برای اینکه یکم بهتر شی برو و این صفحه رو چک کن و اگر دیدی من خیلی از کارای این خانومه تقلید کردم به روم نیار لطفا:
@awaisha_art

پاسخ :

مریم مهربونم چه خوبه اینجا دوستایی مثل شما دارم:*
رهآ --
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۵:۰۰
تولدت مبارک :*
دفاع هم مبارک :)

ان شالله به زودی حال ِ دل ِت خووووب شه 3>

پاسخ :

مرسی رها جان :*
لیلی بانو
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۲
انگار سرشت ما بیشتر با کار و تلاش و سختی و درگیری هماهنگی دارد تا با راحتی زیاد...
انسان عجیب...

پاسخ :

واقعا انسان عجیب. 
قاسم صفایی نژاد
۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۷:۵۰
سلام. تولدتون مبارک. با هدفگذاری و برنامه ریزی بهتر و موفقتر میشید ان شالله

پاسخ :

سلام. ممنون. انشالله
** آوا **
۱۸ اسفند ۹۵ , ۰۰:۵۵
تولدتون مبارک . 
هنوز که در دهه ی سوم زندگیتون هستین . وقتی به دهه ی چهارم برسین چی ؟ :))))

پاسخ :

الان من که اصن دغدغه سنی نداشتم آوا جان ؟!!:))
حنا
۲۱ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۷
مبارک باشه...
امیدوارم هر زمان به گذشته بر میگردی راضی باشی..

پاسخ :

مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan