اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

نوروز ۹۶

هر روز تعطیلات عید را در سرم آمدم اینجا، و نوشتم بالاخره تمام شد! عید امسال برای من سخت گذشت. نه که خدایی ناکرده اتفاقی افتاده یا مشکلی رخ داده باشد، اما از حیث اینکه طولانی بود و پر مسئولیت، برای من خسته‌کننده و دشوار گذشت. اما برعکس من، همسرم دو روز آخر افسرده شده بود که چه‌قدر زود تمام شد! خلاصه که بالاخره وقت موعود رسید. آمدم بنویسم: گذشت. به خیر گذشت.

مریم...
۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۰:۱۲
پارسال رو یادت هست که همسرت فردای سیزده برات اسپند دود کرد.
من اون پست رو یک بار همون موقع خوندم حنا ولی عید امسال که سر سفره داشتم دعا میکردم دعا کردم امسال هم همسرت برات اسپند دود کنه و هر سال هم.
زیبا زندگی میکنی حنا نگاهت به دنیا و همسرداری پر از ظرافته و همیشه تحسینت میکنم.
خوشحال و شاکرم که از عید سال قبل تا امسال خوشبخت زندگی کردی.

پاسخ :

عجب کامنت کیفور کننده‌ای! ممنون عزیزم که زیبا نگاه می‌کنی :*
قاسم صفایی نژاد
۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۲:۵۲
الحمدالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan