اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

حکمت مطهر

من چرا تا به حال کتاب‌های مطهری را نمی‌خواندم؟! چرا واقعاً این‌طور متعصابانهٔ کور، نسبت به ایشان جبهه می‌گرفتم. جبهه که می‌گویم نه اینکه جنگ و نزاعی در میان باشد، بلکه مقاومت می‌کردم. از خشکی-مذهبی‌خوانی یا افراطی‌گرایی دینی گریز داشتم... اما حالا با خواندن تنها چند جلد کوچک از کتاب‌های این معلم بزرگ، به ارادتی در حد شیفتگی نسبت به ایشان رسیده‌ام که مپرس. چقدر صادق و منطقی و آگاه بوده‌اند. روحشان قرین رحمت باد.
مریم...
۰۵ مهر ۹۶ , ۱۱:۱۶
وای دختر یواش انقد کتاب خوب معرفی نکن من هنوز آتش بدون دود رو تموم نکردم انقد دل منو به تاپ تاپ ننداز.

پاسخ :

:)) بوسه
دلا بانو
۰۶ مهر ۹۶ , ۱۴:۰۶
یه جملاتی داره شهید مطهری که یه جا بنویسی زیرش ننویسی شهید مطهری خشک مذهب ها تکفیرت میکنن:)))
فکر می کنم دین رو از کتاب های ایشون میشه خالص و ناب فهمید بدون چرندیات اضافه شده و بدعت ها و برخوردهای احساسی.

پاسخ :

آفریییین
واقعا تا اینجا به همین نتیجه رسیدم
یسرا
۱۳ مهر ۹۶ , ۱۴:۱۵
چند سال قبل وسوسه شدم و تعدادی از کتابهای ایشون رو تهیه کردم راستش نمیدونم به چه دلیلی! اما متاسفانه هنوز هیچ کدوم رو نخوندم 😓😓😓

پاسخ :

امیدوارم زودتر فرصت کنی که بخونیشون:)
مجید شفیعی
۱۵ مهر ۹۶ , ۰۸:۰۰
سلام

بعد مدتها خواندمت و تازه شد دوباره افکار خوب در سرم


خوبه که خوبی و ممنون


:)
@}----

پاسخ :

سلام.
ممنون آقای شفیعی. شما لطف دارید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan