اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

حال دل می‌گویم با زبان بی‌زبانی

عشق هر روز از یک جا سرِ آغازیدن می‌گیرد. یک روز از عطر خوش لوبیاهای سبز تازه که آهسته در تابه سرخ می‌شوند. گاهی از بوی بادمجان کبابی. یک روز از تماشای عاشقانه تابلوی خوشنویسی برادر جان، با نور ملایمی که به خطوطش تابیده. وقتی از حرارت دلچسب یک استکان چای شیرین شده با عسل. یک روز از قدم‌های سنگین و آهسته میان سبزیجات تازه و معطر چیده شده در تره‌بار. گاهی از نوازش شورانگیز برگ نوی یک گیاه در گلدان یا خنکای مطبوع صبحگاه جمعه‌ی اتوبان وقتی حاشیه سبزش آبیاری می‌شوند. یک روز از مهربانی معصومانه‌ی تو؛ و هر روز از حرکت‌های دلبرانه‌ی فرشته‌های پاک، در میانه‌ی نور و شور و موسیقی...

آقای گوارا
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۳۹
به همین سادگی ...

پاسخ :

به همین سادگی
امیر رضا
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۸

سلام خوبی؟  من الان تو صفحه آرشیو وبلاگت بودم تا از مطالب خوبت استفاده کنم. واقعا وبلاگت عالیه.

فقط از شما که خیلی وقته داری وبلاگ نویسی می کنی یه خواهش دارم، من تازه اینکارو شروع کردم اگه لطف کنی به وبلاگم سر بزنی و راهنماییم کنید ممنون میشم

قاسم صفایی نژاد
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۷:۰۱
میگن عشق رو باید هر روز آب داد و باغبانی کرد

پاسخ :

:)
محدثه
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۷:۵۸
چرا انقدر ملیح و سبز و روان مینویسی!

پاسخ :

شما خیلی لطف داری عزیزم :)
مریم...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۷
آخ که چه سعادت بزرگیِ توانایی دیدن زندگی، خودِ خودِ زندگی
زندگیت پر از برکت و لحظاتت پر از آرامش باشه الهی.

پاسخ :

امیدوارم همه ما این سعادت رو همیشه داشته باشیم و ممنونم عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan