اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

شکرت به خاطر شب

شبه که سرپا نگهم داشته تا الان. نکنه دامنهٔ اتفاقای عجیب و غریب بکشه به شب؟! خدایا کمک کن شب‌ها آروم و بی‌خبر و سلامت بمونن. کمک کن دلم خوش باشه به دراز کشیدن پایین تخت اتاقِ بچه‌ها و شنیدن صدای نفس‌هاشون و جوریدن تو احوالات خودمو و ورق زدن اولین کتاب الکترونیکی‌‌ای ‌که با رغبت می‌خونمش، از بس که با شرایط الآنم سازگارتره.

خدایا شب‌ها رو مصون بدار لطفاً! مراماً!

مریم ...
۱۸ فروردين ۹۹ , ۱۲:۳۲

عزیزم

دلم برای قلم قشنگت تنگ شده بود.

پاسخ :

🌹
رهآ ~♡
۱۸ فروردين ۹۹ , ۲۲:۲۹

من شاید یک سالی هست نخوندمت .. شایدم بیشتر ...

مامان شدنت مبارک. الهی نی نی ها سلامت باشن. عاقبت بخیری شون ببینی.

پاسخ :

ممنونم🌹
قاسم صفایی نژاد
۱۹ فروردين ۹۹ , ۱۰:۵۱

موفق باشید

پاسخ :

🌹
همطاف یلنیـــز
۲۰ فروردين ۹۹ , ۱۰:۰۱

شکرا لله

شکرا لله

شکرا لله

.

سلام سلام

آمین یا رب العالمین   

خدایا شبها رو مصون بدار

پاسخ :

🌹
حمیده
۲۱ فروردين ۹۹ , ۲۳:۱۴

از وقتی بچه دار شدم بسکه شبها بچه یه چیزیش شد تا الان که نوجوونه،هر شب وان یکاد،چهار قل،پنج تا آیت الکرسی و ... میخونم و بعد میتونم بخوابم.الان هم که دیگه به نیت هر سه تاشون میخونم و می سپارمشون به خود خدا.

پاسخ :

انشالله که بچه‌ها همیشه سلامت باشند. ممنون از یادآوری خوبتون
محدثه
۳۱ ارديبهشت ۹۹ , ۰۸:۲۴

من عاشق آخر شب هام که ریتم خودم دارم... توش یه دنجی بی نظیری داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan