اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اثر مرکب

اینکه اینقدر حال من بر احوالات شما موثر است، مسئولیت زیادی برایم ایجاد می‌کند. تو را که برخلاف خواسته من اما با توانی که تازه کسبش کرده‌ای و بخاطرش هیجان‌زده‌ای، مدام سینه خیز می‌آیی وسط آشپزخانه؛ تحسین و تشویق می‌کنم. یا به بازی درآوردن‌های همیشگی خواهرت وسط غذا، هیچ گله‌ای نمی‌کنم؛ می‌دانم که تف کردن و بیرون ریختن غذا، یا سر و صدا درآوردن و سرسری‌هایش وسط غذا، دهان کجی به من نیست؛ بلکه امتحان مهارت‌هایی ست که تازه و کم‌کم می‌آموزد. من که عصبانی نشوم، من که داد نزنم، بابا هم عصبانی نمی‌شود. من که به هر مناسبت عشقم را تقدیم وجود عزیزتان کنم، به دیگران هم می‌فهمانم بچه‌های من سزاوار دریافت محبت‌اند. اینطور است که حال من کیفیت جهان پیرامون مرا رقم می‌زند.

پلڪــــ شیشـہ اے
۱۱ تیر ۹۹ , ۱۱:۲۱

ای جان

این مدل نوشته هاتون همیشه واسم دلنشین بوده و ازش یادگرفتم.

الهی که سالم و سلامت و آرام باشید در کنار هم

پاسخ :

ممنون عزیز مهربان
قاسم صفایی نژاد
۱۲ تیر ۹۹ , ۱۹:۴۰

سه ماه دیگر ایستادنشان را می‌بینید. لذتش شاید کمتر از سخن گفتن باشد، ولی هیچ لذتی تا یک سالگی اندازه ایستادنشان نیست. امان از روزهایی که سخن می‌رانند و شیرین زبانی می‌کنند.

پاسخ :

😊
حنا
۱۶ تیر ۹۹ , ۱۲:۰۸

کامروا باشی..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan