اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

غلبه اراده بر انگیزه

داشتن دوقلوها و کمبود زمان، مرا دوباره متوجه ترفندی کرد که قبل‌تر برای انجام پروژهٔ پایانی کارشناسی ارشدم به کار بسته بودم. پروژه‌ای که به سبب قلت منابع و سردرگمی من، مدت‌ها استارت نمی‌خورد و باعث اضطراب شدیدم شده بود. اما با یک حرف همسر که «فقط شروع کن به تایپ کردن»، به جایی رسید که اولین نسخهٔ ارسالی‌ام به استاد راهنما، چنان تحسین او را برانگیزد که انگیزه ادامه راه، به آسانی پیدا شود.

با وجود دوقلوها، من دوباره تصمیم گرفتم اولین قدم از سفر هزار مایلی را بردارم، و فقط روزی یک قدم به جلو بروم. اینطور شد که می‌بینم انگار امسال و تا اینجای کار، بیشتر از هر سال دیگری کتاب خوانده و شنیده‌ام. توی هر موضوع و با هر هدف دیگری هم، صِرف در حرکت بودن و خرده‌ عادت‌ها معجزه می‌کنند.

احسان ..
۲۵ آبان ۹۹ , ۱۵:۳۰

سلام

چقدر پستتون امیدبخش بود

امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتابی رسید به دستم به اسم: برتری خفیف نوشته جف اولسون

اگر نخوندید حتما بخونید

همین استراتزی از کارهای کم شروع کردن رو مشروح در موردش بحث میکنه

پاسخ :

سلام
بسیار عالی. ممنون از معرفی🌺
آسو نویس
۲۵ آبان ۹۹ , ۲۰:۳۵

وای وای من. فقط میشینم روزها و ماه ها به یه کاری فکر میکنم و انجامش نمیدم.امان از وقتی که اون کار ددلاینی هم نداشته باشه هیچ وقت شروعش نمیکنم. همین الان سه تا کار دارم که یکیشون فقط ادیت ساده متن مشخصیه که بتونم بقرستمش اما اصلا نمیرم سمتش انگاری ترسیذم. این روزا این حالتم دوزش بیشتر هم شده. نمیدونم باید چی کار کنم.تبدیل به یک بحران شده نبود عمل‌گرایی توم.

پاسخ :

شما باید اراده‌تون رو بر انگیره‌تون الویت بدین، وگرنه همیشه معطل انگیزه می‌مونین🌺
ملکه بانو
۲۸ آبان ۹۹ , ۱۶:۳۲

آفرین به شما

من خودم چند سال پیش کتاب خوندن رو مجددا با روزی یک صفحه شروع کردم. واقعا این روزی یک گام معجزه می کنه

پاسخ :

چه عالی🌺
حنا
۲۸ آبان ۹۹ , ۱۷:۰۰

کتاب خرده عادت ها هم راهکارهای ساده اما کاربردی ای میده.. 

پاسخ :

همینطوره 🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan