اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بخاطر خانواده اش...

خود همسر و عاشقانه های با او یک طرف، شادمانه های در کنار خانواده اش بودن هم یک طرف!

اینکه موقع آمدنت تنگ در آغوشت بفشارند، برایت ابراز دلتنگی کنند، و تمام مدتی که نزدشان هستی، برابر یا حتی بیش از فرزندشان به تو محبت بورزند. اینکه هرگز سخن درشتی بر زبانشان نیاورند و جز شکوفه های سرورآفرین بر لبانشان نشکفد. اینکه مادربزرگ جانِ سن و سال دار خانواده هر بار که به خانه شان می روی به هوای دیدنت، هرچند فقط ساعتی خودش را به آنجا برساند و بوسه های مهربانش را بر سر و صورتت بنشاند.

اینکه شب، وقتی به خانه تان برگشتی، همسر اس ام اس بدهد:" ممنونم که آمدی و صرف نظر از من، پدر و مادرم را خوشحال کردی" و فرداگاهِ آن مادرش تلفنی به مادرت بگوید: "وقتی رفت دلمان گرفت، انگار که دخترمان رفته باشد."، این قدر مزه دارد، این قدر دلچسب است، و این قدر جسم و جان آدم با آن احساس شکرگزاری میکند.

خدایا شادم و شاکر.

دلی
۱۱ بهمن ۹۱ , ۰۶:۱۹
آخ جان که چقدر چسبید این پستت. خوبم، عزیزم، این‌ها تماما انعکاس خوب بودن خود توست و آن اندیشه‌ی مثبتی که در پس ذهنت شکل گرفته. با تمام جان نوش کن ثمره قلب پاکت را که می‌دانم چه شیرین است این به دل نشستن‌ها.

پاسخ :

ممنونم برای همراهی مهربانت در این روزهای خاص دلبرانه، بوسه... ,
دلی
۱۱ بهمن ۹۱ , ۰۶:۲۰
این وبلاگت رو حقیقتا بیشتر از اون یکی دوست دارم، خود واقعی‌ت بدون هیچ منعی قابل پیگیریه توی این بلاگ.

پاسخ :

ببین این احساسیه که منم نسبت به در آغوش باران تو دارم، با همه ی اینکه دلستانت برام عزیزه! ,
مریم
۱۱ بهمن ۹۱ , ۰۸:۵۹
اتفاقن مادر همسرم الان اومده خونه ما برا چند روز از شهرستان.داشم با خودم فکر میکردم که باید بهش بگم دستتون درد نکنه که همچین پسری تربیت کردین و دادینش به من.:)) الان که پیشمونن چون غرق محبتشونیم خوب درک کنم چی میگی. و به شدت به شدت برات خوشحالم که بعد اونهمه دغدغه و فکر و تردید  تونستی به چیزای که لایقشی برسی.امیدوارم قدر رو بدونن و تو هم قدرشونو. راستی اسم شازده رو نگفتی به ما.البته یه کنجکاویه که میتونه جوابش فقط یه لبخند باشه .اجباری نیست بگی. کنجکاوی دو: خواهر همسر داری؟

پاسخ :

مرسی عزیز دلم، منم برات خوشحالم مریم. اجتماع بانوان خوشبخت در اینجا تو و دلی_ برای منِ تازه عروس کلی روحیه بخشه! خدا خانواده ی همسر و شخص همسر رو برات حفظ کنه. به سوالاتت در وبلاگ خودت بصورت خصوصی جواب میدم ,
پریسا
۱۳ بهمن ۹۱ , ۰۷:۰۴
بازم سلام,خواهش میکنم شما بیاید منم هم سر می زنم به تون.
راستی وبلاگت هم خیلی قشنگه
Mehdi
۱۳ بهمن ۹۱ , ۱۲:۴۷
سلام,وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد.
اگه به بازی علاقه داری به من هم سر بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan