اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

منطقِ عشق

مریم
۲۹ بهمن ۹۱ , ۰۹:۲۲
خوبه اینجور چیزا رو باید درک کرد نمیشه شنیدو فهمید.بین  من و همسرم اونی که احساساتش کمه منم الته اما بازم سهیل منطقش بر من میچربه.این خیلی برامون خوب بوده.نهنگ من خیلی با منطق و بسیار با احساسه من منطقی  گاهی بی منطق اما با قلت احساساتم اما خب در کنار هم خوشیم بزنم به تخته  :)

پاسخ :

بهت نمیاد مبتلا به قلت احساسات باشیا مریم خانوم ایشالا که همیشه خوش باشین در کنار هم... ,
دلی
۳۰ بهمن ۹۱ , ۰۷:۴۳
اصلن انگار آدم‌های احساسی با آدم‌های منطقی راحت‌تر کنار می‌آیند. منطقی‌ها آن‌جا که لازم باشد انعطاف لازم را به خرج می‌دهند و آن‌جا که لازم است، سخت می‌شوند. اگر این‌طور نباشد، زندگی مشترک یا تحکم لازم را ندارد یا بیش از حد افسار گسیخته می‌شود. این آدم‌های سخت و منطقی برای ما احساسی‌ها، خیلی جذابند.

پاسخ :

می بینی اینجا من بصورت اختصاصی دارم برای تو و مریم می نویسم! تو خوب می دونی من دارم از چی حرف می زنم ,
دلی
۳۰ بهمن ۹۱ , ۱۲:۵۹
آرررررررررررررررررررره، مودونم مودونم شی‌شی مویی...
مهربانو
۰۳ اسفند ۹۱ , ۰۸:۱۱
این عالیه... اصلا همه زندگیه باور کن:)
مهدیه
۰۷ اسفند ۹۱ , ۱۲:۰۵
این ینی یه عشق ادمیزادی که فوق العادست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan