اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

جلسه رسمی ست!

همین من که عمری از تیپ اسپرت سر و ساده ِ ترجیحاً یک دست مشکی ام کوتاه نمی آمدم، بالاخره به این نتیجه رسیدم که خانم مهندس هایی با کفش های پاشنه ده سانتی نوک تیز، پالتوهای خز و روسری های براقِ مثلاً طلایی رنگ، و با صورتی پوشیده از آرایش به مراتب سهل تر و سریع تر به نتیجه می رسند!

 

امیر
۰۶ اسفند ۹۱ , ۱۰:۲۶
روزت با تاخیر مبارک خانم مهندس (:

پاسخ :

ممنونم آقای دکتر :) ,
مریم
۰۸ اسفند ۹۱ , ۰۸:۳۲
روزت مبارک مهندس:) و بعله تازه کجاهاشو دیدی.خیلی دکتر ها  معلم ها مدیر ها رئیس ها و حتی کارگرها هم هستند که همین وضعیت را دارند.

پاسخ :

آره متاسفانه همه جایی شده! مرسی مریم بانو جــــــــــــــــــانم ,
دلی
۱۳ اسفند ۹۱ , ۰۱:۱۴
اینقدر این مساله را دیده‌ام که وقتی گفتی تعجب کردم که از چه چیزش تعجب کرده‌ای دوست من!
مریم
۲۷ اسفند ۹۱ , ۰۷:۵۸
ما از اتاق شخصی انتظار بیشتر از این داشتیم خانم.کم مینویسی :) گفتم تا الان وقت دارن بیام و عید رو بهت تبریک بگم.به تو و به همسر نازنینت. عید امسال برات خیلی متفاوت خواهد بود و من امیدوارم متفاوت و هیجان انگیز و عاشقانه و خالی از هر اتفاق ناخوشایند باشه.لحظاتت رو خوب ثبت کن برای خودت میبوسمت:*

پاسخ :

عید شما هم مبارک جان دلم:* ,
زهرا
۰۶ اسفند ۹۲ , ۱۱:۳۶
ایول تو هم به این نتیجه رسیدی؟ روزگار غریبی است واقعا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan