اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از تو پس کوچه تنهای دل عشق تو منو صدا کرد

شب باشد و تو باشی و راهی بلند و مردی مرد، که از زبانش کمتر شنیده باشی: دوستت دارم... بپرهیزد از ابراز احساسات بی پرده...

ضبط ماشین را روشن کند و با اولین ضرباهنگهای ترانه، رو به تو بگوید: این را من برایت خوانده ام. و بخندد.

و تو لبخند بزنی، و خون تازه زیر پوستت بدود، و گوشهایت را تیز کنی تا...

صدای خواننده، زیر صدای مطمئن و مهربان همسرت گم شود که می خواند، بلند و رسا:

 

چه پاک و آشناست ساده نگاهت
چه بی ریاست نجابت سلامت
من حتی توی خوابم نمی دیدم
که چشمام وا بشه به روی ماهت
از تو پس کوچه تنهای دل
عشق تو منو صدا کرد
خودمو بی خبر از من گرفت
با تب عشق آشنا کرد

دلی
۰۲ تیر ۹۲ , ۱۰:۵۳
وووووووووووووووووووووی آدم خوشش میاد خیلی.

پاسخ :

,
مریم
۰۴ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۴
آقا من باز هم اعلام میکنم  هوس نامزدی مجدد کردم. هر چی عاشقانه باشه زندگی باز هم  نامزدی یه چیز دیگست. خو ش باشید بانو

پاسخ :

مرسی عزیزدلم ,
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan