اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

زیبایی در نگاه

زنگ زدم به محل کارش که؛ سلام. خوبی؟ گوشواره خریده ام!(با ذوق) همین طور مانده که چه گوشواره ای؟ می گویم گوشواره ی میناکاری. و قند توی دلم آب می شود. او می خندد. من فکر می کنم یک مرد چقدر می تواند درک کند زیبایی دلبرانه ی یک گوشواره ی مینا را؟

caspian
۰۶ اسفند ۹۲ , ۰۸:۳۴
با سلام لطفا به وبلاگ من هم یک سری بزنید.ممنونم http://caspianhandmade.persianblog.ir/
شکوفه
۰۷ اسفند ۹۲ , ۰۴:۰۲
نه معلومه که نمیتونه درک کنه! فکر کرده رفته پول طلا دادی گفتی مینا خیالش راحت شده

پاسخ :

آره فکر کنم! کلاً این ذائقه ی من خیلی باید مناسب حال جیب شوهر باشه!:)) ,
عروس آبان
۰۸ اسفند ۹۲ , ۰۸:۳۰
نه درک نمی کنه....اما به هوای دل نازک ما خانوما که انقده ذوقشو داریم ذوق می کنن !!

پاسخ :

این جوریم خوبه :) ,
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan